۰
plusresetminus
حضور مدیر موسسه جهان علم در غرفه پایگاه خبری حافظ؛

افت ۱۰ درصدی استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
در آخرین روز فعالیت نمایشگاه بین المللی کتاب فارس، مدیر موسسه جهان علم به‌عنوان نماینده ۲۵ موسسه انتشاراتی به زبان انگلیسی در کشور، با حضور در غرفه پایگاه خبری حافظ و هفته نامه شهر سبز از کاهش ۱۰ درصدی استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب امسال فارس خبر داد.
افت ۱۰ درصدی استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب شیراز
به گزارش "حافظ نیوزدر آخرین روز فعالیت نمایشگاه بین المللی کتاب فارس، مدیر موسسه جهان علم به‌عنوان نماینده ۲۵ موسسه انتشاراتی به زبان انگلیسی در کشور، با حضور در غرفه پایگاه خبری حافظ و هفته نامه شهر سبز از کاهش ۱۰ درصدی استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب امسال فارس خبر داد.
این مدیر فرهنگی در ادامه درباره فعالیت‌های موسسه انتشاراتی جهان علم نیز گفت: تمام کتاب‌های منتشر شده توسط این موسسه در سطح کشور، به نمایندگی از ناشرانی از کشور انگلیس می‌باشد که موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی را در بر می‌گیرد.
ضیافتی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص آسیب‌شناسی علل کاهش استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب امسال فارس نیز گفت: آنگونه که ما براورد کردیم و از مسئولان فرهنگی مربوطه نیز جویا شده‌ایم، نمایشگاه کتاب امسال با افت ۱۰ درصدی مخاطب نسبت به سالهای قبل مواجه بوده که به نظر می‌رسد تبلیغات در سطح دانشگاه‌ها و مدارس و تخصیص بُن‌های تخفیف، امسال کمتر از سالهای اخیر بوده و شاید نمایشگاه امسال مثل سالهای قبل جدی گرفته نشده است.
کد مطلب : ۱۸۳۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما