در نشست خبری سخنگوی شورای شهر شیراز رخ داد؛

برافروختگی سخنگوی شورای شهر شیراز از سؤال خبرنگار حافظ نیوز

12 آذر 1396 ساعت 14:49

صبح امروز دومین نشست خبری سخنگوی شورای شهر شیراز با اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش "حافظ نیوز"، صبح امروز دومین نشست خبری سخنگوی شورای شهر شیراز با اصحاب رسانه برگزار شد.
علی ناصری در آخر جلسه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

وی پس از سوال خبرنگار "حافظ نیوز" مبنی بر "عدم شرکت اعضای شورای شهر شیراز در مراسم تشییع پیکر شهدا همانند اکثر برنامه های شهری و استانی که حضور دارند و فضای مجازی را با عکس ها و تبلیغات حضورشان پر می کنند" با حالتی برافروخته و عصبانی گفت: اعضای شورای پنجم جز کسانی هستند که اعتقاد راسخ به پاسداری از آرمان های انقلاب، اهداف دین مبین اسلام، پاسداری از حرمت خون شهدا و پاسداری از حقوق مردم دارند.
ناصری ادامه داد: چرا وقتی به خانه شهید اسکندری رفتیم برخی رسانه این موضوع را اعلام نکردند؟ به اتفاقا تعدادی از عزیزان به منزل شهید اسکندری رفتیم، حتی مصوب کردیم که ان شاالله تندیس شهید اسکندری بعنوان اولین شهید بی سر مدافع حرم ساخته شود.
سخنگوی شورای شهر عنوان داشت: اولین روز کاری ما بیعت با حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بود و بلافاصله به قطعه شهدا رفتیم و با شهدا عهد و پیمان بستیم.
وی در حالیکه قدری عصبانیت در چهره و صحبت هایش ملموس بود از اعضای شورای شهر پنجم گفت و بیان کرد: ببینید چه تعداد از اعضای شورای شهر جز رزمندگان، جانبازان و خانواده های شهدا هستند.
این مقام مسئول در ادامه صحبت هایش گفت: در مراسم تشییع شهدا هم تعدادی از همکاران حضور داشتند، تعدادی حتی در شهرستان ها برای مراسم تشییع می روند.
وی خواهشی از اصحاب رسانه داشت و بیان کرد: اتفاقا من همین سوال را در جمع شما دارم؛ خواهش دارم این موارد را پوشش دهید. بنده شخصا انتظار داشتم بعنوان عضو کوچکی از شورای شهر کارهایی که اعضا برای شهدا انجام می دهند را پوشش خبری دهید.
علی ناصری برگزاری موکب احمد بن موسی (ع) را کاری بزرگ دانست و گفت: شورای شهر در مراسم اربعین برای برگزاری باشکوه موکب حضرت احمد بن موسی (ع) در 9 کیلومتر منطقه مرزی قشنگ ترین گام ها را برداشت.
وی در آخر عنوان کرد: و خواهشی که دارم این که تقوای سیاسی رعایت شود.
 
و اما چند نکته در پاسخ به سخنگوی عزیز شورای شهر شیراز
یک؛ آیا در طی سه چهار ماهی که از عمر شورای پنجم می گذرد، شرکت و برگزاری چند مراسم انگشت شمار برای شهدا کافیست؟! آیا این برداشت نمی شود که تنها چند کار برای رفع بهانه صورت گرفته است؟!
دو؛ دوستان شورای شهر پاسخگو باشند که در چند تشییع جنازه شهدا شرکت کرده اند؟! هم چنین بگویند که هرکدام در چند برنامه شهری و استانی که حتی بی ارتباط با شورا هم گاها بوده است، شرکت کرده اند؟!
سه؛ طبق گفته خود اعضای شورا بحث موکب هیچگاه به صحن نیامده و مصوبه شورا را نداشته است و طبق هر ساله برگزار شده است و چه بسا در همین صحن شورا بحث شد که اگر طرح کمک به موکب احمد بن موسی(ع) در دستور کار قرار می گرفت حتی رای نمی آورد اما اکنون دوستان شورا و سخنگو بر آن تاکید دارند.
چهار؛ براساس صحبت های مسئول موکب احمد بن موسی(ع) در مرز کشور به مناسبت اربعین حسینی، تمامی هزینه های موکب احمد بن موسی(ع) از نذورات مردمی و کمک های خیرین تامین گردیده است.
 


کد مطلب: 18315

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18315/برافروختگی-سخنگوی-شورای-شهر-شیراز-سؤال-خبرنگار-حافظ-نیوز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir