۰
plusresetminus
هشدار کارشناس امنیتی سازمان اطلاعات سپاه:

مراقب فعالیت‌های فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشید

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۴
كارشناس امنيتي سازمان اطلاعات سپاه ضمن برشمردن خطرات القائات و تحركات دشمنان جهت جذب جوانان در فضاي مجازي، خواستار توجه بيش از پيش خانواده‌ها نسبت به فرزندانشان در اين مباحث شد.
مراقب فعالیت‌های فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشید
به گزارش "حافظ نیوزکارشناس امنیتی سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک فرا رسيدن هفته وحدت ومیلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) یادآور شد امروز رمز موفقیت مسلمانان در جهان اسلام و ایران اسلامی وحدت است  .
اين كارشناس امنيتي در ادامه با اشاره به خباثت‌های مکرر و پایان‌ناپذیر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی نسبت به جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای پيروزي انقلاب با ترور و کشتار و تحمیل جنگ و ... آغاز و در اشکال مختلف تا به امروز ادامه دارد، گفت: دشمنان ما برای نابودی این نظام مقدس در سرتاسر دنیا از هر اقدامی دریغ نخواهند کرد.
وي ادامه داد: امروز دشمنان به خوبی می‌دانند رمز پیروزی و موفقیت مردم بزرگ ایران اسلامی تبعیت از اسلام، ولایت فقیه و وحدت است، از این رو در تمامی جبهه ها برای از بین بردن تک تک این مولفه‌های پیروزی، شبانه روز در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستند.
این مقام امنیتی يادآور شد: آنچه كه بايد نسبت به آن حساس باشيم اين است كه با به وجود آمدن رسانه‌های اجتماعی فراگیر در دنیا و به تبع آن استفاده از این رسانه‌ها در کشور ما، دشمن نیز از این ابزار غافل نیست.
وي با يادآوري اينكه شبكه‌های اجتماعی ساخت خود استکبار جهانی و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: همچنين دشمنان با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و شبکه های اجتماعی به‌صورت قارچ گونه همراه با جذابیت‌های عمدتا غیراخلاقی و هیجان‌های كاذب بر عليه انقلاب اسلامي و مباني آن به شدت در حال فعاليت هستند.
اين مقام امنيتي با تأکید بر لزوم نظارت والدین بر فرزندان خود در تمامی سطوح سنی خصوصا جوانان و نوجوانان که به اقتضای سن خود به دنبال هیجان هستند، گفت: همانطور که این شبکه های اجتماعی می توانند نقش مثبتی را ایفا کنند نباید از خطرات و مشکلات آن‌ها هم غافل بود .
وي بيان كرد:‌ دشمنان با استفاده از القاب و اسامی و واژه‌گان جوان پسند و با القاي بدبینی به زندگی، خانواده، اطرافیان، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مانند «چالش» آن‌ها را به سمت خود جذب و اقدامات خصمانه خويش را عملیاتی می‌کنند .
اين مقام امنيتي به ذكر نمونه‌هايي از اين اقدامات دشمنان پرداخت و گفت: بازی نهنگ آبی، چالش سنگ، چالش زخم، چالش آتش در غالب گروه ری استارت و غيره از جمله تحريكات دشمن درجهت ایجاد  چالش‌های امنیتی است.
وي همچنين به نقش خانواده‌ها در اين ميان اشاره كرد و افزود: در چنين شرايطي است كه نظارت خانواده ها و والدین نقشی پر رنگ و بی بدیل پیدا می کند تا خدایی نکرده فرزندان این مرز و بوم که تک تک آنها سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گریبان گیر اینگونه نقشه هایی از طرف دشمنان نشده و کانون گرم خانواده با آسایش و آرامش و در کنار تک تک اعضای خانواده استمرار داشته باشد.
این مقام امنیتی در ادامه بر اين نكته تأكيد كرد كه سازمان اطلاعات سپاه همچون دیگر بخش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان چشمان تیزبین انقلاب اسلامي از کیان این مرز و بوم در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و... مراقبت خواهد کرد.
وي در پايان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدامی از طرف معاندین نظام جمهوري اسلامي چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با شماره تلفن 114 که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است، اطلاع رسانی نمایند تا سربازان گمنام امام عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خصوصا در سپاه فجر استان فارس بتوانند بهتر از قبل در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
 
 
کد مطلب : ۱۸۳۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما