۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر در دیدار شهردار شیراز با وی مطرح کرد

شناسایی 14 نقطه محروم در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: چهارده نقطه محروم و دارای آسیب‌های اجتماعی در شیراز شناسایی‌ و اعتبار بسیار خوبی نیز از سوی سپاه در راستای بهبود وضعیت این مناطق پیش‌بینی شده است.
شناسایی 14 نقطه محروم در شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سید هاشم غیاثی در دیدار شهردار شیراز با وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین سپاه فجر و شهرداری شیراز در دوره قبل مدیریت شهرداری برقرار بوده است، گفت: امیدواریم این تعامل بهتر از قبل بین سپاه و شهرداری برقرار باشد و ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه سپاه فجر آمادگی دارد تجربیات خود را در راستای تدوین طرح‌های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در اختیار مسئولان شهر شیراز بگذارد، گفت: استان فارس و بخصوص شهرستان شیراز برای نظام اسلامی یک فرصت هستند و اگر مسئولان بخواهند در کسوت خدمتگزاری مردم باشند شرط تحقق آن تحلیل شرایط و شناخت زوایای مختلف شیراز است.
فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه رفتار و عمل مسئولان باید بر اساس منطق و در راستای انتفاع مردم شیراز باشد، گفت: تمام اقدامات در شیراز باید ذیل عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) و در سطح فاخر صورت بگیرند.
وی ادامه داد: استقبال گسترده مردم شیراز از نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای فصل شیدایی و حضور باشکوه آنان در مراسم معنوی حسینیه ثارالله (ع) سپاه فجر نشان می‌دهد مردم شیراز باوجود سلیقه‌های متفاوت اما برنامه‌های دینی و فرهنگی برگزارشده از سوی سپاه را به‌عنوان محلی امن برای بهره‌گیری از هنر فاخر انقلابی و انجام فرایض دینی پذیرفته‌اند.
 غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر حافظ امنیت استان فارس است، گفت: سپاه فجر پس از یک مطالعه ده‌ماهه چهارده نقطه محروم و دارای آسیب‌های اجتماعی را در شیراز شناسایی کرده و اعتبار بسیار خوبی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای بهبود وضعیت این مناطق محروم پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه همه ما خطوط قرمز مشترکی داریم که باید به آن پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان فارس با تعامل هدفمند می‌توانند بسیاری از مشکلات مناطق حاشیه کلان‌شهر شیراز را حل کنند.
فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اهمیت موضوع بهبود وضعیت مناطق اطراف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و بافت قدیم شیراز، گفت: فارغ از دسته‌بندی‌ها، موضوعات مشترکی وجود دارند که دغدغه همه ماست و سپاه فجر در راستای انتفاع مردم استان فارس و شیراز با سایر نهادها و مسئولان همکاری می‌کند.
کد مطلب : ۱۸۳۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما