۰
plusresetminus

کارگاه آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مدارس دهستان اخند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
عبدالحسین شبانی نژاد کارشناس مسائل آسیب شناسی اجتماعی گفت: افزایش اعتماد به نفس و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مضرات مواد مخدر از دیگر اهداف این کارگاه ها بود.
کارگاه آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مدارس دهستان اخند
به گزارش "حافظ نیوزعبدالحسین شبانی نژاد کارشناس مسائل آسیب شناسی اجتماعی در حاشیه برگزاری کارگاه های توانمند سازی دانش آموزان با معضلات اجتماعی و پیشگیری اولیه از اعتیاد در مدارس دهستان اخند شهرستان عسلویه هدف اصلی از برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش پرورش شهرستان عسلویه صورت گرفت نه گفتن دانش آموزان به مواد مخدر عنوان کرد و افزود: افزایش اعتماد به نفس و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مضرات مواد مخدر از دیگر اهداف  این کارگاه ها بود.
شبانی نژاد در بیان عوامل بروز آسیب های اجتماعی،اعتیاد به مواد مخدر ودر مرحله اول گرایش به مصرف سیگار را دروازه ورود به صحنه انواع آسیب ها برشمرد و مراقبت خانواده ها و اولیا را از فرزندان خواستار شد.
وی در بخشی از صحبت هایشان شعار جهانی نه گفتن به مواد مخدر را مسئله مهم دانست وگفت:این مهم باید در دانش آموزان از سوی والدین نهادینه شود زیرا می تواند در آینده و گرایش های  فرزندانشان بسیار تاثیر گذار باشد تعلیم وتربیت وآگاهی بخشی به فرزندان در درجه اول به عهده خانواده است تا با اجرای روش های صحیح فرزندان را از این معضل اجتماعی مصون بدارد.
شبانی نژاد در پایان خاطر نشان کرد کارگاه های که در سال تحصیلی96-97با هدف حفظ ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در مسیر توانمند سازی دانش آموزان و بالا بردن ارتباط و تصمیم گیری آن ها در مدارس شهرستان عسلویه برگزار می شود.
 
کد مطلب : ۱۸۳۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما