۰
plusresetminus

صدور حکم جلب یکی از گزینه‌های معاونت شهرداری شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴
حکم جلب یکی از گزینه‌های جدی تصدی پست معاونت شهرداری شیراز، با زیاده‌خواهی «آقای خاص» صادر شد.
صدور حکم جلب یکی از گزینه‌های معاونت شهرداری شیراز
به گزارش "حافظ نیوزپیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که آقای (الف) که از همکاران قدیمی حیدر اسکندپور در فرمانداری شیراز به شمار رفته و پس از آن نیز در دستگاه‌های اجرایی مختلفی مسوولیت داشته است، اخیراً به‌عنوان گزینه اصلی یکی از معاونت‌های شهرداری شیراز در نظر گرفته شده است.
زمزمه انتصاب این فرد که در دولت نخست روحانی هم فرماندار بوده است در حالی قوت گرفته که طی روزهای اخیر یکی از چهره‌های خاص که در پروژه‌های ساخت‌وساز و باغ‌شهری شیراز شهرت داشته و سابقه شراکت قدیمی با این گزینه معاونت شهرداری را دارد، از آقای (الف) بابت برگشت خوردن سه فقره چک 300 میلیون تومانی از وی شکایت کرده و موفق به اخذ حکم جلب سیار وی گشته است.
به گزارش فارس، ماموران نیروی انتظامی که برای اجرای حکم جلب سیار آقای (الف) در شهرداری شیراز حضور یافته بودند، با رایزنی‌های صورت گرفته از این اقدام منصرف شده‌اند.
همچنین پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد این آقای خاص تقاضای تغییر کاربری زمینی را در یکی از نقاط مطلوب شیراز داشته و با زنده کردن این پرونده قدیمی تلاش دارد برای مسئولین شهری قدرت‌نمایی کرده و این پیغام را مخابره کند که در صورت عدم همکاری شهردار شیراز با این زیاده‌خواهی، باید تبعات سنگینی را متحمل شود.
فارغ از دلایل حکم جلب و مراودات دیرینه اقتصادی این افراد، اما به هر حال سوال جدی آن است که حیدر اسکندرپور شهردار شیراز که تاکنون بارها از مبارزه با فساد سخن گفته است، با علم به اینکه آقای (الف) چنین نقاط ضعفی را در پرونده خود دارد و ممکن است بدلیل همین پیشینه توسط برخی زیاده‌خواهان همچون این آقای خاص در منگنه قرار بگیرد، چرا همچنان درصدد انتصاب همکار قدیمی خود به عنوان یکی از معاونان شهرداری شیراز است؟
آیا گزینه‌های بی‌حاشیه، کاربلد و متخصص دیگری در این کلان‌شهر وجود ندارند که بتوان از تجربیات آن‌ها در گلوگاه‌های اقتصادی شهرداری شیراز بهره جست؟
منبع: فارس
کد مطلب : ۱۸۳۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما