رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز:

مردم خلار الگوی سایرین می توانند قرار گیرند/ شورای پنجم حامی کارهای عام المنفعه

13 آذر 1396 ساعت 20:19

مراسم اعزام کاروان کمک های مردمی اهالی خلار به زلزله زدگان غرب کشور ظهر امروز در محل حسینیه خلاریها واقع در منطقه 5 شهرداری شیراز با حضور احمد تنوری، علی ناصری و سیروس پاکفطرت از اعضای شورا به همراه سایر مسئولین شهری برگزار شد.


به گزارش "حافظ نیوز"، مراسم اعزام کاروان کمک های مردمی اهالی خلار به زلزله زدگان غرب کشور ظهر امروز در محل حسینیه خلاریها واقع در منطقه 5 شهرداری شیراز با حضور احمد تنوری، علی ناصری و سیروس پاکفطرت از اعضای شورا به همراه سایر مسئولین شهری برگزار شد.
در این مراسم احمد تنوری در ستایش کمک های بی شائبه مردم خلار گفت: اجر و پاداش مردم خلار بوسیله خدا داده خواهد شد اما بر شورای پنجم واجب بود که حضور از این کار ارزنده تقدیر و تشکر کنیم.
رئیس کمیسیون حقوق شهروندی ادامه داد: از جایگاه خلار و مردمش در مواقع ضروری و کمک رسانی در بحران ها آگاه هستیم و همیشه شاهد تلاش دسته جمعی مردم این منطقه برای کارهای خیرخواهانه بوده ایم.
وی در تکریم حس انسان دوستانه مردم بیان کرد: زلزله اخیر خانواده های زیادی را دچار مشکل کرد و اگر احساس مسئولیت مردم نبود، خدا می داند مردم آن منطقه در چه وضعیتی می ماندند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز حرکت خودجوش مردم خلار را دارای پیامی ارزشمند و نشان از همبستگی مردم دانست و گفت: اقدام زیبا و خودجوش مردم خلار باید سرلوحه و الگوی سایر قسمت ها و بخش ها قرار گیرد.
تنوری در آخر از کمک های شورای شهر به حسینیه خلاریها گفت و افزود: از طرف خودم و شورای پنجم این نوید را می دهم که شورای برای رفع مشکلات و موانع احداث چنین بناهایی که عام المنفعه است، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 


کد مطلب: 18348

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18348/مردم-خلار-الگوی-سایرین-می-توانند-قرار-گیرند-شورای-پنجم-حامی-کارهای-عام-المنفعه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir