چرا شهردار شیراز تسلیم فشار پدرخوانده‌های جریان اصلاحات نشد؟

15 آذر 1396 ساعت 10:25

خبرگزاری فارس از صدور حکم جلب آقای (الف) یکی از گزینه‌های احتمالی یکی از معاونت‌های شهرداری شیراز خبر داد.


"حافظ نیوز" // خبرگزاری فارس از صدور حکم جلب آقای (الف) یکی از گزینه‌های احتمالی یکی از معاونت‌های شهرداری شیراز خبر داد.
به گفته این خبرگزاری، زمزمه انتصاب این فرد که در دولت نخست روحانی هم فرماندار بوده است در حالی قوت گرفته که طی روزهای اخیر یکی از چهره‌های خاص که در پروژه‌های ساخت‌وساز و باغ‌شهری شیراز شهرت داشته و سابقه شراکت قدیمی با این گزینه معاونت شهرداری را دارد، از آقای (الف) بابت برگشت خوردن سه فقره چک 300 میلیون تومانی از وی شکایت کرده و موفق به اخذ حکم جلب سیار وی گشته است.
اما بررسی‌های بیشتر خبرنگار "حافظ نیوز"، حقایق بیشتری از زوایای پنهان این ماجرا را افشا کرده است. ظهر امروز برخی منابع خبری نزدیک به حیدر اسکندرپور به خبرنگار ما اطلاع دادند آقای (الف) هیچگاه گزینه تصدی معاونت شهرداری شیراز نبوده و تنها برخی پدرخوانده‌های جریان اصلاحات در خارج از مجموعه شهرداری، برای پُست گرفتن این فرد در تلاش بوده‌اند و شخص شهردار، تا امروز از صدور حکم معاونت برای این فرد خاص امتناع ورزیده و در برابر این فشارها مقاومت کرده است.
مسلما انتخاب معاونت‌های شهرداری شیراز، حق مسلم حیدر اسکندرپور است چراکه او اینک شهردار قانونی شیراز است و انتظاری جز این نیست که افرادی همسو با گرایشات سیاسی او به سمت‌های مختلف منصوب شوند اما استفاده از افراد مسئله‌دار و دارای پرونده‌های تخلف اقتصادی، ازجمله مواردی است که جزء خطوط قرمز اصلاح‌طلبان اصیل (و نه فرصت‌طلبان این جریان) نیز محسوب می‌شود.
حال حیدر اسکندرپور با مقاومت برای صدور حکم برای آقای (الف) نشان داد وی نیز چنین خطوط قرمزی را برای خود و مجموعه شهرداری قائل است و سرنوشت کلانشهر شیراز را با بیش از یک میلیون و پانصدهزار شهروند، به دست پدرخوانده‌ها نخواهد سپرد.

 


کد مطلب: 18350

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18350/چرا-شهردار-شیراز-تسلیم-فشار-پدرخوانده-های-جریان-اصلاحات-نشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir