در بیانیه احزاب اصولگرای استان فارس عنوان شد؛

در سومین حرم اهل‌بیت(ع) چه اتفاقی افتاده که چند سالی‌ست شئونات اسلامی و اخلاقی در حاشیه جشنواره‌ها زیر پا گذاشته می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد؟!

27 آذر 1396 ساعت 10:29

احزاب اصولگرای استان فارس در بیانیه مشترکی پیرامون نمایشگاه گردشگری پارس مواضعشان را اعلام کردند.


به گزارش "حافظ نیوزاحزاب اصولگرای استان فارس در بیانیه مشترکی پیرامون نمایشگاه گردشگری پارس مواضعشان را اعلام کردند که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
جهان اسلام، شهر شیراز را به عنوان نماد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، سومین حرم اهل بیت(ع) و مظهرتشیع علوی می شناسد و وجود مرقد مطهر امام زادگان جلیل القدر درشهر شیراز و دیگر آثار تاریخی و اسلامی براهمیت آن افزوده است. به همین دلیل شهر شیراز ازدیرباز مورد توجه گردشگران  وباستان شناسان داخلی وخارجی بوده و بناهای ارزشمند دینی و تاریخی موجود در شهر شیراز، درواقع  معرف فرهنگ و غیرت دینی مردم فارس وشیراز به شمار آمده و سازمان گردشگری ومیراث فرهنگی همیشه  افتخار متولی بودن این همه آثار ارزشمند مذهبی،فرهنگی وتاریخی راداشته است.
با این حال، چند سالی است که برای دلسوزان انقلاب اسلامی و امت حزب الله در شیراز این ابهام و پرسش ایجاد شده است که چه اتفاقی روی داده که چند وقتیست شهر شیراز شاهد برپایی نمایشگاه ها و جشنواره‌هایی است که در آنها شئونات اسلامی زیر پا گذاشته می شود و آب از آب تکان نمی خورد؟
در آخرین دست از این وقایع تلخ ضد فرهنگی، می توان به حواشی نمایشگاه گردشگری پارس اشاره کرد که در آن، به جای معرفی فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی متاسفانه شاهد ابتذال فرهنگی و اخلاقی بودیم که دون شان مردم شیراز و عشایر مسلمان و غیرتمند فارس می باشد .
اقدام به رقص وپایکوبی جمعی آن هم به صورت مختلط اهانتی بزرگ به مقدسات ومردم شهیدپرورشیراز می باشد که احزاب و تشکل های سیاسی و مذهبی اصولگرای فارس ضمن محکوم کردن آن، از عموم مردم شیراز دعوت می کند تا با عمل به دو فریضه و واجب الهی که همان امر به معروف و نهی ازمنکر است، اجازه ندهند که چنین رفتارهای غیراخلاقی آنهم درسومین حرم اهل بیت (ع) رواج یابد.
همچنین از دستگاه های قضایی استان نیز مجدانه درخواست می کنیم تا با مسببان این بی حرمتی، مطابق قانون برخورد کنند و به نهادهای نظارتی و مسئولان ارشد فارس نیز هشدار می دهیم تعدد وقوع این قبیل حوادث، تنها نشان از عمدی بودن و اراده برخی افراد معلوم الحال در حمله به مقدسات و ارزشهای دینی است که در صورت تکرار این قبیل اتفاقات ضد فرهنگی در آینده و تداوم سهل انگاری و غفلت مسئولان و نهادهای مربوطه، امت حزب الله به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل خواهد کرد.

جبهه پیروان خط امام ورهبری فارس
جبهه پایداری فارس
حزب موتلفه اسلامی فارس
جامعه اسلامی مهندسین فارس
جامعه زینب فارس
جامعه اسلامی دانشجویان فارس
جامعه اسلامی کارگران فارس
جامعه اسلامی ورزشکاران فارس
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی فارس
جامعه اسلامی فرهنگیان فارس
جامعه فاطمیون شیراز
جامعه جوانان متحداسلامی فارس
انجمن اسلامی اصناف وبازار
کانون تربیت اسلامی فارس
جمعیت رهپویان انقلاب فارس
جمعیت فدائیان رهبر


کد مطلب: 18443

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18443/سومین-حرم-اهل-بیت-ع-اتفاقی-افتاده-چند-سالی-ست-شئونات-اسلامی-اخلاقی-حاشیه-جشنواره-ها-زیر-پا-گذاشته-می-شود-آب-تکان-نمی-خورد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir