۰
plusresetminus
در وصف کانون رهپویان وصال؛

خداقوت

تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴
شیرازی‌هاست که از جمله همان هایی است که در زمانی که همه عکسشان را گرفتند و رفتند، در کرمانشاه ماند و بی سر و صدا به خدمتش ادامه می‌دهد.
خداقوت
"حافظ نیوز" // در کشور ما متاسفانه با پدیده زشت و تاسف‌برانگیزی مواجه هستیم و آن، اینکه در هنگامه بلایای طبیعی و زمانی که مردم به دلیلی در بحران قرار می‌گیرند و حقیقتا نیازمند کمک و یاری هستند، عده‌ای مسئول و نماینده و ارگان و نهاد و سِلِبریتی و ... از راه می‌رسند و با مادر داغدیده و کودک یتیم شده و پدر درمانده عکس یادگاری می‌اندازند و اشکی می‌ریزند و .... و بعد خاک لباسشان را می‌تکانند و با هزاران هوادار و فالوئر جدید برمی‌گردند سر کارشان!
هفته‌ها از زلزله کرمانشاه می‌گذرد و دیگر همه آنها که می‌خواستند عکس و فیلم بگیرند و شهرت کسب کنند، بارشان را در همان یکی دو هفته اول بستند...
اما برخی هم هستند که هنوز بعد از هفته‌ها، بی نام و نشان و در عین گمنامی در مناطق زلزله‌زده مانده‌اند و کانکس می‌سازند و آن وظیفه بر زمین‌مانده‌ای که بر عهده دولت بود را انجام می‌دهند...
کانون رهپویان وصال تشکل مردم‌نهاد فرهنگی و مذهبی شیرازی‌هاست که از جمله همان هایی است که در زمانی که همه عکسشان را گرفتند و رفتند، در کرمانشاه ماند و بی سر و صدا به خدمتش ادامه می‌دهد.
علیرغم همه اختلاف سلایق و تفاوت در نگرش‌ها و دیدگاه‌ها، دستان با اخلاص برادرانمان در این کانون را به گرمی می‌فشاریم و امیدواریم که در سومین حرم اهل بیت (ع) شاهد رویش‌های بیشتری از جنس کانونی‌ها باشیم.
کد مطلب : ۱۸۴۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما