به قلم اله شیرزاد؛

همتی دیگر از سوی دولت تدبیر

5 دی 1396 ساعت 21:00

اینبار دولت مردان کمر همت بسته اند که هرطور شده پول های از دست رفته(8000 میلیارد) صندوق ذخیره فرهنگیان و اختلاصی واضح که به آن نسبت معوقه بانکی داده اند را به صندوق بازگرداند،آنهم با چه سخاوتی!!!


 "حافظ نیوز" // اینبار دولت مردان کمر همت بسته اند که هرطور شده پول های از دست رفته(8000 میلیارد) صندوق ذخیره فرهنگیان و اختلاصی واضح که به آن نسبت معوقه بانکی داده اند را به صندوق بازگرداند،آنهم با چه سخاوتی!!!
معلمانی که قبل از استخدام دوره ای نه چندان کوتاه را به صورت حق التدریسی و با حقوق بخور و نمیر و زیر خط فقر گذرانده اند (بعضی سه سال و بعضی 12 سال) حالا باید باز هم مورد لطف قرار گیرند و معوقات بانکی را جبران کنند!!!
حالا که دولت تدبیر و امید خرش از پل گذشته و مردم بی هوا در انتخاب، هوادارش شدند، آموزش و پرورش این دولت همین امسال و بعد از انتخابات بخشنامه ای را ارسال کرده که اگر می خواهید بهترین سال های جوانی خود را که در روستاها خدمت حق التدریس داشتید و حتی به اندازه کرایه آن زمانتان هم درآمد نداشتید به عنوان سنوات خدمت حساب شود،باید آن را به نرخ امسال (96( بخرید و حق دولت و بیمه را بدهید، چیزی حدود 3 میلیون به ازای هرسال خدمت!!!!
این درحالیست که حقوق معلمانی که در سال های 91 و در دولت قبل استخدام شدند دریافتی حقوقشان یک و نیم میلیون می باشد نه بیشتر و معلوم نیست باید چندماه از حقوقشان بگذرند که صندوق دوباره پر شود!
حال این سوال مطرح است که باید پول صندوق را از چپاولگرانی که ذخایر انقلابند و میلیون پول خوردشان است گرفت یا معلمانی که به زحمت با این حقوق ناچیز زندگی میگذرانند و صورت را با سیلی سرخ می کنند!!!
باید پرسید نمایندگان مردم، وزراء و شخص رئیس جمهور آنقدر انتقاد پذیرند و گوش شنوا دارند که درد فقیرترین قشر کارمند جامعه را درمان کنند و ضررهای ناشی از رانت خواری مدیران فاسد صندوق ذخیره فرهنگیان را به فشار روانی و مالی برای معلمانی که مسئول تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند تبدیل نکرده و به دادشان برسند یا همگی باید از ترس هدر رفتن زحمات و توبیخ یا اخراج شدن از طرف اداره مربوطه بخاطر اعتراض به چپاولی دیگر حرفها را نگفته گذاشته و سکوت کنند!


کد مطلب: 18507

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18507/همتی-دیگر-سوی-دولت-تدبیر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir