۰
plusresetminus
بیانیه مشترک احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا در استان فارس:

مردم حق دارند از وضع موجود گله مند باشند/ باید تحرک جدی‌تری از سوی دولت برای بهبود شاخص‌های مهم اجتماعی و کنترل منطقی اعتراضات مشاهده شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲
در پی نا آرامی های اخیر در برخی شهرهای کشورمان، احزاب و جریانات اصولگرا در استان فارس طی بیانیه ای خطاب به استاندار فارس، خواستار برقراری امنیت و عدالت اجتماعی شدند.
بیانیه
بیانیه
به گزارش "حافظ نیوز" در پی نا آرامی های اخیر در برخی شهرهای کشورمان، احزاب و جریانات اصولگرا در استان فارس طی بیانیه ای خطاب به استاندار فارس، خواستار برقراری امنیت و عدالت اجتماعی شدند. متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:
در این روزها، ایران اسلامی شاهد پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت و شکست همه جانبه استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف نبرد بین‌المللی است.
آنچه طبیعی به نظر می‌رسد، تلاش همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی این کشور برای سوء استفاده از مطالبات مردمی برای ایجاد نا آرامی های اجتماعی و نفوذ به صفوف یک پارچه ملت همچون ۴ دهه گذشته تاریخ انقلاب اسلامی است که طی روزهای اخیر، این برنامه‌ریزی و تلاش همه جانبه، خود را در قالب تخریب اموال عمومی و سردادن شعارهای ساختارشکنانه در کنار اعتراضات آرام معیشتی مردم نشان داده است که قطعا همچون گذشته، تلاش دشمنان برای غبارآلود کردن فضا و پیوند زدن مشکلات اقتصادی مردم با مسائل سیاسی، با ناکامی مواجه خواهد شد.
اما در این میان، حقیقت غیر قابل انکاری نیز وجود دارد و آن اینکه مردم حق دارند از بابت گرانی تورم افسارگسیخته و بیکاری گسترده جوانان و فقر و فساد گله‌مند باشند.
بنابراین انتظار می‌رود تحرک جدی‌تر و اقدام موثرتری از سوی دولت محترم برای بهبود شاخص‌های مهم اجتماعی و کنترل هوشمندانه و منطقی اعتراضات مشاهده شود.
طبق آنچه گفته شد، احزاب و جریانات سیاسی اصولگرای امضا کننده این بیانیه، ضمن تاکید بر حق مسلم آزادی بیان عموم ملت و همچنین لزوم برقراری آرامش در سطح جامعه و جدا کردن صف معترضان اجتماعی از اغتشاشگران و معاندان با انقلاب اسلامی، تاکید می‌نمایند مسئولیت چاره‌اندیشی فوری برای حل معضلات و برقراری امنیت و عدالت اجتماعی که خواسته اصلی همه مردم است، متوجه دولت محترم می‌باشد و انتظار می‌رود در سریعترین زمان ممکن، شاهد اقدامات موثر و اساسی جهت برقراری آرامش پایدار در سطح جامعه از سوی مسئولان محترم باشیم.

جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس
جامعه اسلامی مهندسین استان فارس
حزب موتلفه اسلامی استان فارس
جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان فارس
جامعه اصناف و بازاریان استان فارس
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان فارس
جمعیت فدائیان رهبر
جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس
جامعه اسلامی دانشجویان استان فارس
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان فارس
کانون تربیت اسلامی
جامعه اسلامی کارگران استان فارس
جامعه اسلامی ورزشکاران استان فارس
جامعه زینب (س) استان فارس
جامعه جوانان متحد اسلامی استان فارس
کد مطلب : ۱۸۵۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما