با محوریت صدا و سیمای مرکز فارس صورت می گیرد؛

تعامل و هم افزایی 6 دستگاه فرهنگی استان در برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

12 دی 1396 ساعت 17:35

جلسه هم افزایی و تعامل با مدیران 6 دستگاه فرهنگی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری در استان برای برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.


به گزارش "حافظ نیوز" در این جلسه مقرر شد دستگاههای صدا و سیمای فارس، سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، اداره کل اوقاف و امور خیریه، نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان وحوزه هنری فارس با هماهنگی و تعامل هم برنامه ریزی و کارها را جلو ببرند.
شش دستگاه فرهنگی فوق به تبادل نظر پیرامون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداختند و هرکدام پیشنهادهای خود را مطرح نمودند.
سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس که موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را مطرح کرد، گفت، ضرورت دارد دستگاههای فرهنگی با هم اندیشی و تبادل نظر از هم اکنون به فکر طراحی، برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی که بیانگر حضور انقلابی مردم فرهیخته فارس در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بوده است باشند و رسانه ملی در استان با آمادگی کامل برآن است تا پیشینه انقلاب اسلامی فارس و مردم همیشه در صحنه اش را معرفی و دلاورمردی ها و جان فشانی  و مبارزات این خطه از سرزمین میهمن اسلامی مان  را به سمع و نظر همگان برساند.
در این نشست هرکدام از دستگاههای فرهنگی با اعلام ظرفیت و توانمندی های خود برای پرداختن به این مهم از طرح نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب استقبال و تصریح  کردند: که با همدلی و هماهنگی سایر دستگاههای اجرایی استان برای پرداخت به این مهم همکاری کنند.
 


کد مطلب: 18551

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18551/تعامل-هم-افزایی-6-دستگاه-فرهنگی-استان-برگزاری-جشن-های-چهلمین-سالگرد-انقلاب-اسلامی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir