۰
plusresetminus
با محوریت صدا و سیمای مرکز فارس صورت می گیرد؛

تعامل و هم افزایی 6 دستگاه فرهنگی استان در برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
جلسه هم افزایی و تعامل با مدیران 6 دستگاه فرهنگی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری در استان برای برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.
سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس
سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس
به گزارش "حافظ نیوز" در این جلسه مقرر شد دستگاههای صدا و سیمای فارس، سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، اداره کل اوقاف و امور خیریه، نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان وحوزه هنری فارس با هماهنگی و تعامل هم برنامه ریزی و کارها را جلو ببرند.
شش دستگاه فرهنگی فوق به تبادل نظر پیرامون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداختند و هرکدام پیشنهادهای خود را مطرح نمودند.
سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس که موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را مطرح کرد، گفت، ضرورت دارد دستگاههای فرهنگی با هم اندیشی و تبادل نظر از هم اکنون به فکر طراحی، برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی که بیانگر حضور انقلابی مردم فرهیخته فارس در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بوده است باشند و رسانه ملی در استان با آمادگی کامل برآن است تا پیشینه انقلاب اسلامی فارس و مردم همیشه در صحنه اش را معرفی و دلاورمردی ها و جان فشانی  و مبارزات این خطه از سرزمین میهمن اسلامی مان  را به سمع و نظر همگان برساند.
در این نشست هرکدام از دستگاههای فرهنگی با اعلام ظرفیت و توانمندی های خود برای پرداختن به این مهم از طرح نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب استقبال و تصریح  کردند: که با همدلی و هماهنگی سایر دستگاههای اجرایی استان برای پرداخت به این مهم همکاری کنند.
 
کد مطلب : ۱۸۵۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما