۰
plusresetminus
معاون استانداری فارس:

اقدامات تخریبی در ناآرامی های استان رخ نداد/ فارس نسبت به دیگر مناطق کشور وضعیت متعادل تری داشت

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در جریان ناآرامی های اخیر شاهد اقدامات تخریبی و وارد آمدن خسارت در استان نبودیم.
اقدامات تخریبی در ناآرامی های استان رخ نداد/ فارس نسبت به دیگر مناطق کشور وضعیت متعادل تری داشت
به گزارش "حافظ نیوزهادی پژوهش جهرمی، افزود: در شهرها و مناطقی هم که تجمع هایی شکل می گرفت تعداد تجمع کنندگان به هزار نفر هم نمی رسید.
 
وی ادامه داد: در مجموع می توان گفت که در استان فارس نسبت به دیگر مناطق کشور وضعیت متعادل تری حاکم بود.
 
معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری فارس ضمن قدردانی ازتلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی در جریان این ناآرامی ها اضافه کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی در جریان این ناآرامی ها با آرامش و سعه صدر بسیار بالا با تجمع کنندگان برخورد کردند و کوچکترین آسیبی به هیچ کس وارد نشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری دهم دی ماه جاری در نشست هیات دولت در مورد وقایع اخیر اظهار داشت: طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادات و حتی اعتراض‌شان کاملا آزاد هستند، اما در عین حال باید توجه کنیم که نحوه انتقاد و اعتراض باید به گونه‌ای باشد که پایان آن منتهی به بهتر شدن شرایط کشور و زندگی مردم شود.
 
رئیس جمهوری گفت: مردم نسبت به اینکه باید با فساد مبارزه جدی‌تر شود و اینکه برخی چرا مسایل به خوبی برای آنان تبیین نمی‌شود، نقد دارند. انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را به خوبی بیان کنند.
 
روحانی با اشاره به مواضع ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نسبت به تجمعات اخیر گفت: این آقایی که امروز در آمریکا می‌خواهد با مردم ما همدردی کند، یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید. این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند.
 
مردم شیراز و دیگر مناطق استان فارس و کشور چهارشنبه و پنجشنبه (13 و 14 دی ماه جاری) در محکومیت ناآرامی های اخیر و دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران و همچنین دفاع از اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی کردند.
 
منبع: ایرنا
کد مطلب : ۱۸۶۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما