۰
plusresetminus
شهردار شیراز:

پیمانکار و کارمندی که سیستم را معیوب کند در شهرداری جایی ندارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶
شهردار شیراز تاکید دارد که پیمانکار و کارمندی که سیستم را معیوب کند در مجموعه‌ی شهرداری جایی ندارد، خواستار برخورد جدی و قاطع برای ممانعت از تضییع حقوق شهر و شهروندان در شیراز شد.
پیمانکار و کارمندی که سیستم را معیوب کند در شهرداری جایی ندارد
به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در مراسم معارفه شهردار منطقه‌ی چهار شیراز با انتقاد از اجرای ضعیف پروژه‌های عمرانی در مناطق و محلات گفت: برخی پیمانکاران انتخاب شده برای اجرای پروژه‌ها عملکرد ضعیفی دارند.
او با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی با پول مردم شهر اجرا می‌شود، دقت در اجرای پروژه‌ها را عاملی برای ممانعت از تضییع حقوق شهر و شهروندان دانست.
شهردار شیراز با تصریح اینکه شهرداران مناطق باید با هرگونه تخلف برخوردی قاطع و جدی داشته باشند، خواستار معرفی پیمانکاران ضعیف برای خارج کردن آنان از مجموعه‌ی شهرداری شد.
اسکندرپور در خصوص انتخاب شهردار منطقه‌ی چهار شیراز نیز گفت:‌ مهندس مهرجانیان از نیروهای پاکدست، خوشنام و توانمند شاغل در مجموعه شهرداری است که سال‌ها در سمت‌های مختلفی نظیر معاون و سرپرست منطقه حضور داشته و به چکیده و آیین‌نامه مجسم شهرداری معروف است.
او با یادآوری اینکه مهرجانیان پیشتر سرپرستی شهرداری منطقه‌ی 4 را عهده دار بوده است، گفت: انتظار من از ایشان رفع مشکلات منطقه چهار و به یادگار گذاشتن عملکردی خوب و خوشنامی در مجموعه شهرداری شیراز است .
شهردار شیراز لزوم توجه به اصل جانشین پروری را نیز یادآور شد و با بیان اینکه تعصب سازمانی به معنای وفاداری پرسنل نسبت به پیشرفت، تعالی و محبوبیت سازمان است، خاطرنشان کرد: تعصب سازمانی اگر به معنای وفاداری سازمانی باشد ارزشمند است و می تواند محرکی برای سازمان باشد .
وی شهرداری منطقه چهار را از مناطق درآمدزا برای شیراز دانست و گفت: لازم است زمینه تقویت حضور سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شود. در این راستا مدیر منطقه با دعوت از کسانی که در این محدوده ساخت و ساز بالای دو هزار متر دارند، با معیار قرار دادن قوانین زمینه تسهیل در انجام کارهایشان را فراهم کند .
اسکندرپور همچنین با اشاره به اینکه امروزه نظام محلات شهری دچار دگرگونی‌های بسیاری شده است، گفت:  برای رفع برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی اجتماعی موجود، باید به سمت بازتولید نظام محله‌ای و احیای محله توسط محورهایی متشکل از مساجد، فرهنگسراها، ریش سفیدان، جوانان و معتمدین محل برویم. نگاه من این است که تغییرات و کار فرهنگی باید از کانون های محلات شروع  و از آنجا به کل شهر تسری پیدا کند .
شهردار شیراز از مدیران مناطق یازده گانه به عنوان کسانی که می توانند نظام محله ای را تقویت کنند نام برد و افزود: باید به سمتی برویم که اگر در محله ای هزینه ای انجام می شود از نظر نخبگان محله نیز استفاده کنیم. در این صورت شهروندان با شهرداری هماهنگ می شوند و به صورت خود کنترلی بسیاری از مشکلات را حل می کنند .
مدیر منطقه چهار نیز با بیان اینکه محلات این منطقه نیازمند رسیدگی و ارائه خدمات است،‌ گفت: همگام با توسعه شهر، خدمات رسانی به محلات و توزیع مناسب امکانات در آنها نیز یک اولویت است .
مهرجانیان افزود: رسیدگی به محلات نیازمند تعامل با سایر بخش ها است که امیدوارم با ایجاد این تعامل فصل جدیدی از خدمات رسانی به شهروندان ساکن در منطقه چهار آغاز شود.
 
کد مطلب : ۱۸۶۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما