۰
plusresetminus
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

بزرگراه مهدیه یک محور حیاتی است/مدیریت کارخانه سیمان همکاری کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: بزرگراه مهدیه یک محور شریانی است و غرب شیراز را به جنوب شرقی این شهر متصل می کند. ساخت این بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی برای شیراز بخصوص با افتتاح پروژه ی آزادراه شیراز-اصفهان کاملا حیاتی خواهد بود.
بزرگراه مهدیه یک محور حیاتی است/مدیریت کارخانه سیمان همکاری کند
به گزارش "حافظ نیوزمهندس حسین آرگیو در حاشیه ی جلسه ای پیرامون انتقال کارخانه ی سیمان با حضور شهردار شیراز و مدیرعامل کارخانه سیمان فارس، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای ساخت و تکمیل رینگ های ترافیک شهری شیراز به کار خواهیم بست، تصریح کرد: طراحی و ساخت بزرگراه های ترافیکی را در تمام پهنه ی کلانشهر شیراز فعال کرده ایم و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری بخش های مختلفی که املاکشان در این مسیرها قرار می گیرد، هستیم.
وی با تاکید بر اینکه حق و حقوق مالکان این املاک که در مسیرهای در حال اجرا و آتی الاحداث قرار می گیرد باید طبق توافق در چارچوب قوانین دیده شود، افزود: همانگونه که بارها تاکید کرده ام، نمی گذاریم حقی از هیچ طرف از ذینفعان نادیده گرفته شود. نه شهرداری، نه پیمانکاران و نه مالکان حقیقی و حقوقی.
مهندس آرگیو با بیان این مطلب درباره کارخانه سیمان فارس نیز گفت: جابجایی این کارخانه و انتقال آن به مکانی خارج از محدوده های شهری سال ها است که مطرح شده و کارهایی نیز در مکان جدید شروع شده که باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.
وی با اشاره به تاکید شهردار محترم شیراز برای تعیین تکلیف کارخانه، سرمایه گذاری در زمین های باقی مانده بر اساس توافق شهرداری و هیئت مدیره ی کارخانه، و اجرای پروژه های عمرانی، گفت: اجرای بزرگراه مهدیه به عنوان یک شریان بزرگراهی مهم و تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی را با همکاری کارخانه ی سیمان و نیز معدود مالکان دیگری که ذینفع هستند با جدیت ادامه خواهیم داد.
جنوب به شمال شیراز می رسد
معاون عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه ساخت تقاطع غیرهمسطح جدیدی را نیز در همین محدوده خواهیم داشت گفت: امیدوارم بتوانیم با نظر مساعد اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در زمان مقتضی عملیات اجرایی آن را هم آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه بهره برداری از طرح های اعلام شده تا حد بسیار زیادی فاصله ی جنوب تا شمال کلانشهر شیراز را هم از لحاظ ارزش افزوده و هم از نظر مدت زمان سفر کاهش میدهد یادآور شد: دست یابی به این نقطه ی مهم نیازمند همراهی؛ بویژه مدیریت کارخانه ی سیمان در این پروژه است.
کد مطلب : ۱۸۶۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما