۰
plusresetminus
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس:

جامعه ای که بخواهد بر اساس تئوری لیبرالیسم حرکت کند به عدالت نخواهد رسید

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
ذاکرین گفت: مسئولین کشور باید گوش شنوا و درک لازم برای شنیدن دغدغه ها و مطالبات و معظلات مردم را داشته باشند.
جامعه ای که بخواهد بر اساس تئوری لیبرالیسم حرکت کند به عدالت نخواهد رسید
به گزارش "حافظ نیوزروح الله ذاکرین مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس گفت: مردم کشور در مسائل و حوزه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در مشکلات متعددی به سر می برند که از این بابت دچار رنج و ناراحتی هستند.

ذاکرین با بیان اینکه مردم از گرانی، بیکاری، رکود اقتصادی، تبعیض، وجود فاصله طبقاتی گله مند اند اضافه کرد: در این خصوص مردم از مسئولین و سران سه قوه انتظار دارند در بازه زمانی مشخصی به رفع این مشکلات بپردازند.
 
وی افزود: این حق مردم است که مطالبات خود را از راههای قانونی پیگیری نمایند. لذا تاکید مردم در راهپیمایی های روزهای اخیر نشان از هوشمندی و علاقه آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی و برائت از دشمنان و فتنه گرانی بود که پیاده نظام دشمن شدند و فرمان و دستورات خود را از آمریکا و رژیم های منفور اسرائیل و آل سعود دریافت می کنند.
 
ذاکرین تاکید کرد: مسئولین کشور باید گوش شنوا و درک لازم برای شنیدن دغدغه ها و مطالبات و معظلات مردم را داشته باشند تا بتواند با برنامه ریزی، روحیه و انگیزه جهادی و الهی راه حل هایی برای مرتفع کردن مطالبات مردمی لحاظ نماید. همچنین مسئولین و اصحاب رسانه و احزاب موجود این پیگیری ها و دغدغه های به حق مردم را به سمت و سوی مسائل سیاسی و امنیتی نکشند و حساب افرادی که آشوب به پا کردند از مردم شریف و دغدغه مند ایران جدا کنند.
 
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان فارس گفت: مواردی که در این مقطع زمانی باید مسئولین به آن توجه کنند این مسئله است که باید طبق تاکیدات مقام معظم رهبری جز توجه جدی به ظرفیت ها، استعدادها، منابع متعدد داخلی در عرصه های مختلف راه دیگری را انتخاب نکنند چون تنها راه نجات توجه به اقتصاد مقاومتی است تا زمانی که چشم و دست ما به سمت مستکبرین و دولت های غربی دراز باشد و بر اساس تئوری های نظام لیبرالیسم بخواهد توسعه و پیشرفت صورت بگیرد اتفاق مهم و اثرگذاری در کوتاه مدت و بلند مدت پیش نخواهد آمد و به عدالت نخواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه توجه جدی به فضای لجام گسیخته مجازی و مراقبت از نفوذ در مراکز تصمیم سازی اهمیت خاصی دارد گفت: باید در جهت تقویت اعتماد ملی، امید به آینده و نشاط در بین مردم برنامه سازی های پایداری صورت بگیرد.
 
ذاکرین در پایان از کشته شدن برخی از افراد به ویژه دو نوجوان دانش آموز در جریان اغتشاشات اخیر اعلام تاثر و تاسف کرد و ابراز امیدواری کرد تا دستگاه های مربوطه به برسی این اتفاقات بپردازد و عاملین آنها را مجازات کنند.
کد مطلب : ۱۸۶۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما