۰
plusresetminus
به زودی صورت می گیرد؛

بهره برداری از دو پروژه عمرانی و درمانی بیمارستان نمازی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از مرکز آموزشی درمانی نمازی از بهره‌برداری از ۲ پروژه ساخت آنژیوگرافی دوم و همچنین خوابگاه خواهران پزشکی خبرداد.
بهره برداری از دو پروژه عمرانی و درمانی بیمارستان نمازی
به گزارش "حافظ نیوزعبدالخالق کشاورزی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بخش‌های در حال ساخت آنژیوگرافی، خوابگاه خواهران و سایر بخش‌های تازه تاسیس بیمارستان نمازی از جمله ICU استروک و غدد کودکان که به تازگی به مجموعه خدمات بیمارستان افزوده شده است، بازدید کرد.
مهدی ماهر مدیر بیمارستان نمازی با اعلام این خبر که بخش دوم آنژیوگرافی قلب به مساحت هزار و صد  مترمربع در بیمارستان در حال ساخت است، ابراز امیدواری کرد که با ساخت این پروژه مهم برای کاهش زمان نوبت‌دهی به بیماران نیازمند به آنژیوگرافی و افزایش رضایت‌مندی گام برداریم.
وی افزود: با بهره‌برداری از خوابگاه خواهران پزشکی بیمارستان نمازی نیز که هم اکنون توسعه فضاهای رفاهی این خوابگاه به مساحت 350 مترمربع در دست ساخت است، خدمات مناسب‌تری به دستیاران و دانشجویان پزشکی ارائه می‌شود.
در این بازدید کشاورزی دستورات لازم را در راستای تسریع در انجام عملیات ساخت، تخصیص اعتبار و نیروی انسانی موردنیاز بخش‌های در حال ساخت صادر کرد.
همچنین معاون درمان دانشگاه، در نشستی با موضوع راه‌اندازی استادسرا در این بیمارستان با همکاری نیکوکاران عرصه سلامت حضور یافت و پیرامون این پروژه با هدف ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی و هم‌فکری اساتید با در نظر گرفتن امکانات رفاهی، علمی و پژوهشی برای تبادلات علمی و فکری بهتر، تصمیم‌گیری شد.
کد مطلب : ۱۸۶۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما