۰
plusresetminus

تقدير آیت الله ایمانی از اقدامات پليس فارس در كنترل اغتشاشات اخير

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۲
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز ضمن تقدير و تشكر از اقدامات و تلاش هاي پليس فارس در كنترل اغتشاشات و ناآرامي هاي اخير، گفت: نيروي انتظامي مديريت صحنه را برعهده داشت و واقعاً مديريت زيبا و جالبي انجام گرفت.
تقدير آیت الله ایمانی از اقدامات پليس فارس در كنترل اغتشاشات اخير
به گزارش "حافظ نیوزپیش از ظهر امروز چهارشنبه، فرمانده انتظامي و تعدادي از معاونان و پليس هاي تخصصي فرماندهي انتظامي استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

آيت الله اسد الله ايماني بعد از شنیدن گزارشی از اقدامات و عملکرد مجموعه نیروی انتظامی استان بيان كرد: اين جلسه براي تقدير و تشكر از اقدامات و تلاش هاي نيروي انتظامي استان در كنترل اغتشاشات اخير تشكيل شده است و وظيفه خودم مي دانم از زحمات شما عزیزان قدردانی كنم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبري که فرمودند "قدرت هاي بزرگ پشت سر ناآرامي ها و اغتشاشات اخير بود" تصریح کرد: آمريكا، اسرائيل و برخي از كشورهاي اروپايي و منطقه نيز در اين حركت نقش داشتند و اگر نيروي انتظامي با برنامه ريزي از اين اقدامات ممانعت نكرده بود، خواه يا ناخواه دشمنان برنامه هاي بعدي خود را اجرايي مي كردند.

نماينده ولي فقيه در استان فارس گفت: آمريكا دو بار موضوع اغتشاشات و ناآرامي هاي اخير ايران را به شوراي امنيت برده است كه اين تلاش آمريكا به قول خودشان بهره برداری از "فرصت به دست آمده" را نشان مي دهد.

آيت الله ايماني با بيان اينكه ناجا به حمدالله مديريت صحنه را عهده دار بود، افزود: البته دوستان ديگري نيز در كنار پلیس بودند، ولي مديريت صحنه بر عهده نيروي انتظامي بود و واقعاً مديريت بسيار زيبا و جالبي انجام گرفت.

امام جمعه شيراز بيان كرد: با برنامه ريزي هاي خوبي كه توسط نيروي انتظامي صورت پذيرفت، استان فارس كمترين خسارت را در بين استان هاي كشور داشت و از كم مسأله دارترين استان ها بود.

وي اشراف اطلاعاتي، آگاهي و تسلط كامل بر فضاي ايجاد شده و حالت انفعالي نداشتن را از ويژگي هاي نيروي انتظامي استان در حوادث اخير اعلام كرد و افزود: با اين ويژگي ها، تصميم گيري و اقدامات مناسب نيز شكل گرفت و خداوند متعال اسباب آن را براي نيروي انتظامي فراهم كرد.

آيت الله ايماني با بيان اينكه هيچ مزد و اجري در مقابل تلاش ها، بيدار ماندن ها، روي پا ايستادن ها و مواظب بودن هاي مأموران نيروي انتظامي بالاتر از لطف و محبت خداوند نیست، گفت: بار ديگر از اقدامات و تلاش هاي نيروي انتظامي استان فارس تقدير و تشكر مي كنم و افراد شروري كه با عناد و لجاج در پي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي بودند، طبق قانون نتيجه اعمال خود را خواهند ديد.

در ابتداي اين ديدار، سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس گزارشي كامل از اقدامات و عملكرد مجموعه نيروي انتظامي استان ارائه داد.
کد مطلب : ۱۸۶۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما