۰
plusresetminus
رئیس اتاق بازرگانی شیراز:

اهمیت بیش از پیش به بحث های دانش بنیان/ استارت آپ ها رونق خواهند گرفت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۸
رئیس اتاق بازرگانی شیراز امروز ظهر در جلسه پیش از افتتاحیه دفترهای استانداردسازی و تبادل تکنولوژی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: به دنبال دانش بنیان کردن فعالیت های اتاق هستیم که در همین راستا امروز شاهد افتتاح دو دفتر استانداردسازی و تبادل تکنولوژی خواهیم بود.
اهمیت بیش از پیش به بحث های دانش بنیان/ استارت آپ ها رونق خواهند گرفت
به گزارش "حافظ نیوزرئیس اتاق بازرگانی شیراز امروز ظهر در جلسه پیش از افتتاحیه دفترهای استانداردسازی و تبادل تکنولوژی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: به دنبال دانش بنیان کردن فعالیت های اتاق هستیم که در همین راستا امروز شاهد افتتاح دو دفتر استانداردسازی و تبادل تکنولوژی خواهیم بود.

وی با اشاره به ادامه فعالیت های اتاق بازرگانی شیراز در راستای دانش بنیان کردن فعالیت ها عنوان داشت: در آِینده ای نه چندان دور نیز دفتر آینده پژوهی را در این محل افتتاح خواهیم کرد.

جمال رازقی ضمن تاکید بر اهمیت دانش بنیان بودن فعالیت ها، از کارهای صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: دبیرخانه کمسیون های تخصصی اتاق، دفتر مطالعات اطلاعاتی و اجتماعی و همچنین دفتر پایش فضای بهبود کسب و کار سه مجموعه ایست که مورد توجه ماست

وی درخصوص دفتر تبادل تکنولوژی گفت: یکی از مواردی که همواره مسئولان دولتی بعنوان نقطه ضعف از آن یاد می کردند همین دفتر بود که می تواند باعث استفاده از تکنولوژی های روز، انتقال دانش های روز دنیا در زمینه های مختلف کسب و کار شود.


این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت های این دفتر در جهت مسلح شدن به تکنولوژِ های روز می باشد.

وی همچنین تاکید کرد: امروز با افتتاح این دو دفتر زمینه را بیش از پیش برای استارت آپ ها فراهم می کنیمکه به زودی یکی از عمده فعالیت های اتاق خواهد بود.

رازقی از اسنپ با حدود 700 هزار سرویس در کشور به عنوان یک نمونه موفق از استارت آپ یاد کرد.

وی در آخر گفت: استاندارد سازی در اتاق تاکنون در قالب هایی صورت گرفته است و با تفاهم نامه فوق میان اتاق شیراز و اداره کل استاندارد فارس، شاهد فعالیت گسترده تری در زمینه استاندارد سازی خواهیم بود که نقش اساسی در صادرات نیز خواهد داشت.

خبرنگار: محمد صادقی
 
کد مطلب : ۱۸۶۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما