شب عید گرانی و کمبود میوه نداریم

23 دی 1396 ساعت 14:46

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: تمامی اقدامات کارشناسانه برای ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان انجام شده است تا مردم با کمبود میوه و گرانی در شب عید روبرو نشوند.


به گزارش "حافظ نیوزهدایت الله رحیمی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهادکشاورزی استان فارس با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته و تشکیل ستاد تنظیم بازار میوه شب عید در استان فارس طبق روال سال‌های گذشته سیب زرد و قرمز  شب عید در استان ذخیره شده و ذخیره سازی پرتقال هم تا آخر دی ماه ادامه دارد، اظهار داشت: میوه‌ها برای توزیع بین مردم در ۵ سردخانه شیراز نگهداری می‌شود تا از جهش ناگهانی قیمت‌ها جلوگیری شود.

به گفته وی تمامی اقدامات کارشناسانه برای ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان انجام شده است تا مردم با کمبود میوه و گرانی در شب عید روبرو نشوند.

رحیمی ادامه داد: با توجه به اینکه استان فارس در تعطیلات سال جدید پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی است ضرورت دارد بیش از نیاز مصرفی استان ذخیره محصولات داشته باشیم.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهادکشاورزی استان فارس بیان کرد: با توجه به فراوانی میوه در سال جاری، مشکلی از نظر تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.


کد مطلب: 18675

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18675/شب-عید-گرانی-کمبود-میوه-نداریم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir