کشف بیش از 1170 کیلوگرم موادمخدر در فارس

23 دی 1396 ساعت 16:07

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامي استان طي 24 ساعت گذشته، یک تن و 172 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش در فارس كشف شد.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: بعد از اطلاع مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص اینکه قاچاقچيان قصد دارند مقاديري مواد مخدر را به شيراز منتقل کنند، اقدامات اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.
او گفت: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، محل تردد قاچاقچيان را در محور فيروزآباد - شيراز شناسايي و پس از اعزام به محل مورد نظر، يك دستگاه تریلی را توقيف كرده و در بازرسي از آن 672 كيلوگرم حشيش كشف و يك نفر قاچاقچي را دستگیر کردند.
گودرزی افزود: مأموران انتظامي شهرستان لامرد با کسب اطلاع از محل نگهداری مقادیری موادمخدر در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع را در دستور بررسی قرار دادند.
وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسي از پاركينگ ساختمان و همچنين خودرو پژو 405 پارك شده در آن مكان، 450 كيلوگرم ترياك كشف و یك متهم را دستگير كردند .
گودرزی همچنین با اشاره به اطلاع ماموران انتظامی شهرستان ممسنی از فعالیت یک قاچاقچی در این شهرستان، گفت: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسي 50 كيلوگرم ترياك كشف و يك متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی فارس تاکید دارد که ماموران پلیس با تلاش مداوم خود این استان برای فعالیت قاچاقچیان موادمخدر،‌ ناامن کرده‌اند.
 


کد مطلب: 18682

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18682/کشف-بیش-1170-کیلوگرم-موادمخدر-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir