۰
plusresetminus

فارس همچنان رتبه اول تلفات جاده ای کشور/ برگزاری جشنواره آشپزی اولویت اداره کل راه و شهرسازی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
در حالیکه استان فارس به گفته بسیاری از مسئولین کشوری و استانی همچنان رتبه اول تلفات جاده ای کشور را به خود اختصاص داده اداره کل راه و شهرسازی فارس جشنواره آشپزی بانوان محلات را برگزار می کند.
فارس همچنان رتبه اول تلفات جاده ای کشور/ برگزاری جشنواره آشپزی اولویت اداره کل راه و شهرسازی
به گزارش "حافظ نیوزدر حالیکه استان فارس به گفته بسیاری از مسئولین کشوری و استانی همچنان رتبه اول تلفات جاده ای کشور را به خود اختصاص داده اداره کل راه و شهرسازی فارس جشنواره آشپزی بانوان محلات را برگزار می کند.
براساس اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، جشنواره مسابقات آشپزی  بانوان خانه محلات شیراز با شرکت ۱۰۰ تیم برگزار شد که ۲۱ تیم برای مرحله نهایی انتخاب شدند.
بهاروند رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی فارس ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین مسابقاتی ضمن ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی در میان ساکنین محلات هدف ، بتواند به بحث اشتغال پایدار خانگی و مسائل اقتصادی کمک شایانی نماید.
اما رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل راه و شهرسازی فارس، در پاسخ به این سئوال که برگزاری مسابقه آشپزی چه ارتباطی با اداره کل راه و شهرسازی دارد، گفت: اداره عمران و بهسازی شهری در مجموعه راه و شهرسازی استان وجود دارد که یکی از وظیفه های این مجموعه باز زنده سازی محلات قدیمی و کم برخوردار از امکانات است، درهرکدام از این محلات یک خانه محله وجود دارد که فعالیت های گسترده تری از فرهنگسراها انجام می دهد.
امین غلامپور ادامه داد: این مجموعه اقدام به برگزاری مسابقات آشپزی در جهت توسعه روحیه و امید کرده است.
وی تاکید کرد: برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره ها یک دستورالعمل کشوری است که شامل مسابقات ورزشی نیز در این محلات می شود.
اما آنچه باعث تعجب شده است دلیل برگزاری این مسابقه با توجه به نوع کارکرد اداره کل راه و شهرسازی است زیرا می توان ساخت و نوسازی مسکن و راه های استان را به عنوان کارکرد این مجموعه مد نظر قرار داد.
منبع: مهر
کد مطلب : ۱۸۶۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما