۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی در دیدار مجمع جوانان انقلابی شیراز:

منافع مشترک شهر و استان، متاسفانه سبب نمی‌شود نمایندگان و مسئولان اختلافات خود را کنار بگذارند/ امیدوارم مجمع جوانان انقلابی شیراز منافع استان و انقلاب را بر هرچیز ترجیح دهند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
شورای مرکزی مجمع جوانان انقلابی شیراز با حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.
منافع مشترک شهر و استان، متاسفانه سبب نمی‌شود نمایندگان و مسئولان اختلافات خود را کنار بگذارند/ امیدوارم مجمع جوانان انقلابی شیراز منافع استان و انقلاب را بر هرچیز ترجیح دهند
به گزارش "حافظ نیوزشورای مرکزی مجمع جوانان انقلابی شیراز با حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.
نماینده ولی فقیه در فارس در ابتدای این دیدار گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و سال 1358 که به حکم امام خمینی در کسوت امامت جمعه درآمدم تا به امروز کوشش و تلاشم بر این بوده است که در صحبت ها, کارها و مواضعم تبعیت و اطاعت کامل از امر ولایت فقیه نمود عینی داشته باشد و از این مسیر ذره ای تخطی نکنم و اگر در مواردی، مرتکب اشتباهی شدم آن را جبران نموده ام.
آیت الله ایمانی با اشاره به سابقه فضای رسانه ای و سیاسی استان فارس تصریح کرد: در اوایل پیروزی انقلاب و زمانی که بنده همراه شهید بهشتی در برخی فعالیت ها حضور داشتم، به دلیل هجمه هایی که علیه این شهید بزرگوار صورت می پذیرفت بنده نیز به نمایندگی از ایشان در محل اقامت و زندگی خود تحت فشار و هجمه های گاه و بیگاه بودم و با این شرایط کاملا آشنا هستم.
امام جمعه شیراز در ادامه افزود: بنده هیچگاه نخواسته ام دنبال هوای نفس باشم و همیشه کوشیدم آنچه وظیفه ام بوده و ولی امر مسلمین خواسته را اجرایی کنم و اگر در این میان نقص و یا کم و کاستی بوده، تقصیر من است اما در عین حال احساس می کنم اگر امید نجاتی در قیامت داشته باشم, به خاطر اطاعت از ولایت فقیه بوده باشد.
آیت الله ایمانی در تبیین اوضاع اجتماعی و سیاسی شهر شیراز اظهار داشت: در بسیاری از شهرها، گروه های مختلف مردم و مسئولان و نمایندگان، بر سر منافع مشترک شهر و استان دورهم جمع می شوند و اختلافات را کنار می گذارند اما در شهر شیراز و بعضا استان فارس متاسفانه اینگونه نیست و منافع مشترک استان، در بسیاری از مواقع مسئولان و نمایندگان را دور یکدیگر جمع نکرده و موجب نشده اختلافاتشان را کنار بگذارند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص برخی تلاش های صورت گرفته برای ایجاد وحدت سیاسی در شهر شیراز نیز گفت:بنده بارها به صورت تفصیلی، صحبت هایی با گروه ها و جریانات مختلف داشته ام و بر لزوم حفظ انسجام و وحدت تاکید کرده ام اما هنگامی که علیرغم همه تلاش ها، چند دستگی ها و تفرقه ها و عدم پایبندی بر عهد و پیمان را از سوی برخی ها مشاهده می کنم احساس یاس و نا امیدی می کنم.
نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با توجه به شرایط خاص سیاسی استان فارس خاطرنشان کرد: روزی که به امامت جمعه شیراز منصوب شدم، خودم را برای تحمل مسائل و مصائب و هجمه ها آماده کردم و در انتهای دیداری که با مقام معظم رهبری هنگام عزیمت به شیراز داشتم، به ایشان عرض کردم بنده گویی به خط مقدم جبهه می روم.
امام جمعه شیراز در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه برای برخی ها، منافع انقلاب و استان و آرامش مردم اهمیتی ندارد و عده ای، ۹ سال است که در تلاش هستند نماینده ولی فقیه در استان فارس در حاشیه قرار بگیرد.
آیت الله ایمانی در انتها افزود: بنده تشکیل مجمع جوانان انقلابی شیراز را به فال نیک می گیرم و امیدوارم جوانان انقلابی و مومن شهر شیراز، مصالح و آرمانهای انقلاب اسلامی و تبعیت از امر ولی فقیه را مد نظر قرار داده و بر هر چیز دیگر ارجح بدانند و برای تحقق آن، تلاش کنند.
خاطرنشان می شود در ابتدای این دیدار، آقایان رضا نجابت، مصطفی مشفقیان و ابراهیم کمالی به نمایندگی از مجمع جوانان انقلابی شیراز به بیان نقطه نظرات و سوالات خود پرداختند.
کد مطلب : ۱۸۷۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما