۰
plusresetminus
معاون مسافری راه‌آهن خبر داد:

راه‌اندازی قطار گردشگری تهران- شیراز-اصفهان-یزد- تهران از دهه فجر/ پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اواخر بهمن

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵
معاون مسافری راه‌آهن از پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از اواخر بهمن ماه خبر داد و گفت: قطار گردشگری چند روزه تهران- شیراز-اصفهان-یزد- تهران به نرخ 590 هزار تومان از دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازی قطار گردشگری تهران- شیراز-اصفهان-یزد- تهران از دهه فجر/ پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اواخر بهمن
به گزارش "حافظ نیوز"، میرحسن موسوی امروز در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در غرفه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی قطار گردشگری چند روزه تهران- شیراز- اصفهان- یزد- تهران خبر داد و گفت: این قطار در مدت زمان 4 شب و 5 روز در این مسیر سیر می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان این قطار چند روزه  4 تخته لوکس است که با مشارکت بخش خصوصی از دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن  ادامه داد: ظرفیت این قطار 160 نفر است که در اولین سیر آن 18 بهمن ماه از تهران حرکت می‌کند و 22 بهمن ماه به تهران بازمی‌گردد.

موسوی قیمت بلیت این قطار را با احتساب هزینه صبحانه، نهار، شام و یک شب اقامت در هتل شیراز 590 هزار تومان اعلام کرد.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد: فعلا سه رام قطار در این مسیر راه‌اندازی خواهیم کرد که در صورت استقبال مردم و بخش خصوصی این تعداد قطار افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در راستای سیاست‌های دولت از سال 93 نسبت به راه‌اندازی قطارهای گردشگری ریلی اقدام کردیم.

موسوی افزود: 23 قطار گردشگری بین‌المللی تاکنون از مرزهای رازی در غرب کشور و سرخس در شرق کشور وارد ایران شده‌اند و از شهرهای مختلف نظیر شیراز، تهران، یزد، زنجان، اصفهان و مشهد بازدید کرده‌اند.

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: در راستای ارتقای روحیه نشاط مردم از سال 97 قطارهای گردشگری داخلی راه‌اندازی شد که در این باره می‌توان به تور یک روزه مشهد - نیشابور،‌قطار گردشگری اهواز -تنگه پنج، قطار گردشگری تهران- سوادکوه، قطار بیابانگردی تهران- بادرود، قطار گردشگری گرگان- اینچه‌برون، قطار گردشگری تبریز- رازی، قطار گردشگری تبریز - جلفا، قطار گردشگری زنجان و قطار خاص گردشگری شب یلدا اشاره کرد.

وی تاکید کرد: همچین نوروز سال 97 قطار بین‌ المللی گردشگری مجددا وارد ایران می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن  تاکید کرد: از سرمایه‌گذاری در امر گردشگری ریلی خواستاریم نسبت به حضور در این بخش استقبال کنند و راه‌آهن نیز در این حوزه مشوق‌هایی دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 500 گردشگر خارجی و 70 هزار نفر گردشگر داخلی از قطارهای گردشگری استقبال کردند.

معاون مسافری راه‌آهن همچنین از پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از اواخر بهمن ماه خبر داد و گفت: از دو هفته پیش ستاد سفرهای نوروزی در راه‌آهن تشکیل شد.
کد مطلب : ۱۸۷۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما