در هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز؛

۳ کارگاه تخصصی سینما برپامی شود/اصغر همت به بازیگری می پردازد

12 بهمن 1396 ساعت 19:04

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس از برپایی ۳ کارگاه تخصصی سینمایی خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوز فروغ عدالت پور ضمن اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره فجر، انجمن فیلم، عکس و پویانمایی فارس در نظر دارد، در حاشیه برگزاری هفدهمین جشنواره فیلم فجر، اقدام به برگزاری وورکشاپهای تخصصی کند گفت: این کارگاه ها در زمینه بازیگری توسط اصغر همت، تحلیل فیلمهای کوتاه جهان توسط دکتر احمد الستی و زیبا شناسی نور و تصویر به واسطه فرشاد محمدی مدیر تصویربرداری فیلم «عرق سرد» برگزار می شود. 

وی هزینه های هر دوره را  ۵۰ هزار تومان عنوان کرد که برای دانشجویان رشته های هنری سینما با ۵۰% تخفیف به ۲۵هزارتومان می رسد.
رئیس انجمن فیلم، عکس و پویانمایی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند ضمن تماس با شماره۰۹۱۲۶۴۴۲۰۹۲ ذکر شده در فراخوان نسبت به ثبت نام  اقدام کنند، افزود: کارگاه آموزشی زیباشناسی نور  و تصویر با حضور فرشاد محمدی ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در سالن غزل تالار حافظ برگزار می شود.
وی از برگزاری کارگاه تخصصی تحلیل فیلمهای کوتاه جهان توسط دکتر احمد الستی در حاشیه هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز هم خبر داد و افزود: این کارگاه هم به میزبانی سالن غزل ۱۸ بهمن ماه برگزار می شود.
این در حالیست که به گفته عدالت پور در ادامه برنامه های جنبی جشنواره هفدهم، کارگاه آموزش بازیگری با حضور اصغر همت، ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه همزمان با برپایی جشنواره فیلم فجر در شیراز در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش "حافظ نیوز"، آیین گشایش هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، روز جمعه ۱۳ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۸ با حضورمقامات استانی و اصحاب فرهنگ، ادب وهنرفارس و تجلیل از کارگردان و عوامل فیلم «بمب؛ یک عاشقانه»  آغاز می شود و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد.


کد مطلب: 18829

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18829/۳-کارگاه-تخصصی-سینما-برپامی-شود-اصغر-همت-بازیگری-می-پردازد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir