۰
plusresetminus

حرکت نوآورانه کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهرشیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰
در بازدید سرزده کمیسیون حقوق شهروندی شورای اسلامی شهرشیراز از ستاد مدیریت باغ های قصرالدشت, لوح تقدیر حامیان حقوق شهروندی رو نمایی شد.
حرکت نوآورانه کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهرشیراز
به گزارش "حافظ نیوزدر بازدید سرزده کمیسیون حقوق شهروندی شورای اسلامی شهرشیراز از ستاد مدیریت باغ های قصرالدشت, لوح تقدیر حامیان حقوق شهروندی رو نمایی شد.

رئیس کمیسیون حقوق شهروندی در خصوص این لوح تقدیر عنوان کرد: این لوح به سازمان ها و نهادهای زیرمجموعه شهرداری در بازدیدهای سرزده اعطا می شود.

وی در ادامه گفت: این لوح تقدیر باتوجه به ارزیابی عملکرد سازمان ها و نهادهای زیرمجموعه شهرداری می تواند از یک تا سه ستاره داشته باشد.

*نحوه اعطای ستاره و معیارها چیست؟
احمد تنوری, رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز در پاسخ بیان داشت:
معیارهای اعطای ستاره ها عبارت است از: پاسخ دهی سریع به پیگیری های اعضای شورا در رابطه با رفع مشکلات شهروندان, بازدید میدانی, مشاهده عملکرد پرسنل و مصاحبه با برخی ارباب رجوعان دستگاه مربوطه

در این بازدید ستاد مدیریت باغهای قصرالدشت لوح تقدیر حامیان حقوق شهروندی را با دو ستاره از احمد تنوری , رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز دریافت کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از کمیسیون حقوق شهروندی بویژه رئیس این کمیسیون, این قبیل نوآوری ها را به سایر کمیسیون های شورا, نهادها و سازمان ها در جهت تشویق به ارائه بهتر خدمات پیشنهاد می کند.

گزارشگر: محمد صادقی
کد مطلب : ۱۸۸۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما