امام جمعه موقت شیراز:

مسئولان جوابگوی مردم باشند/ استقلال دستاورد بزرگ انقلاب بود

14 بهمن 1396 ساعت 0:29

امام جمعه موقت شیراز گفت: با توجه به اینکه دشمن بر ناکار آمدی نظام تاکید می کند وظیفه همه ما است که دستاوردهای انقلاب را برای نسل های مختلف تشریح کنیم.


به گزارش "حافظ نیوزحجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: در دهه فجر چشم و گوش همه باز می شود که ببینند انقلاب برای مردم چه کرده و با توجه به اینکه دشمن بر ناکار آمدی نظام تاکید می کند وظیفه همه ما است که دستاوردهای انقلاب را برای نسل های مختلف تشریح کنیم.
 

وی ادامه داد: هفته گذشته نشست مشترک ائمه جمعه فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اهمیت مساجد از جایی است که پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از مساجد شروع شد.
امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد:  ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی و سه شنبه روز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت و روز دیگر مربوط به نیروی هوایی است.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: یوم الله روزی است که مردم به یاد نعمت های خدا بیندازیم و چگونه دشمنان لز بین رفتند و حاکمیت با خداوند است و خداوند اراده مردم را پیروز می کند.
وی افزود: مدیران و مسئولین که از برکت خون شهدا و امام(ره) پست گرفته اند باید برنامه داشته باشند، باید قدر انقلاب، استقلال و آزادی را بدانیم و اینجاد نقش مساحد مهم است.
امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: شورای شهر نقش مساجد و مراکز فرهنگی را کم رنگ نکنند زیرا مساجد همواره نقش آفرین بوده است.
حجت الاسلام مرادی با تاکید بر نقش انقلاب بر جهان، گفت: در میان انقلاب های جهان تنها انقلاب اسلامی ایران مسیر بزرگی و موفقیت را طی کرده زیرا علت آن مکتب و رهبری بوده است.
وی افزود: ایران پیروز، ایران امروز و ایران فردا موضوعاتی است که مسئولین باید در مراسم های مختلف از آن یاد کنند.
امام جمعه موقت با بیان اینکه استقلال دستاورد بزرگ انقلاب بود تصریح کرد: روزگاری ۸۰ هزار مستشار در ایران وجود داشت که این وابستگی نظامی و اقتصادی کشور بود اما امروز با عزت و اقتدار حرکت می کنیم.
حجت الاسلام مرادی یادآور شد: روزگاری در روستاها آب نبود اما امروز مشکل جوانان روستا اشتغال و نبود اینترنت پر سرعت است.
وی تصریح کرد: طول عمر مردم نیز از بعد انقلاب افزایش یافته و امروز طول عمر بانوان به ۸۰ سال و آقایان بیش از ۷۰ سال است در حالیکه قبل از انقلاب طول عمر در ایران ۵۰ سال بود.
امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: روز نیروی هوایی سربلند جمهوری اسلامی فرارسیده که نقش این بزرگان را در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و امروز هم در حال تولید و رسیدن و فناوری های جدید هستند.


کد مطلب: 18835

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18835/مسئولان-جوابگوی-مردم-باشند-استقلال-دستاورد-بزرگ-انقلاب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir