۰
plusresetminus
استاندار فارس در دیدار آزادگان سیاسی پیش از انقلاب:

انقلاب مدیون ایثار آزادگان است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۳
استاندار فارس با بیان اینکه انقلاب مدیون ایثار آزادگان است، گفت: کسانی که دوران پرماجرای انقلاب را دیده‌اند، این دوران را برای نسل جوان بازگو کنند.
انقلاب مدیون ایثار آزادگان است
به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل تبادار بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان سیاسی پیش از انقلاب با برشمردن فرازوفرودهای انقلاب 57 اظهار داشت: این انقلاب مدیون خون شهدا است و شکنجه‌هایی که آزادگان انقلاب بابت به ثمرنشستن آن متحمل شدند و انتظار این است که این دوران پرماجرا برای نسل جوان بازگو شود.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ما مردم هستند و باید برای حل مشکلات آنان اقدام کرد.
مقام عالی دولت در استان فارس با تأکید بر استفاده از ظرفیت بی‌پایان بخش خصوصی برای رونق اقتصاد، اظهار داشت: امروز سرمایه‌گذاران جهادگران واقعی هستند و باید زمینه برای حضور آنان در اقتصاد کشور تسهیل شود.
استاندار فارس همچنین گفت: مشکل بیکاری و اشتغال جوانان مهم‌ترین چالش پیش روی ما است که همگان باید با کاری جهادی این مشکل را از سر راه بردارند و دولت به‌تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکاف بین نسلی نیز تصریح کرد: امروز بابت فاصله‌ای که بین نسل قدیم و جدید است، لطماتی را در پهنه اجتماع مشاهده می‌کنیم و باید در این زمینه آسیب‌شناسی کرد که چرا گاهی با پرخاشجویی نسل جوان مواجهیم.
مقام عالی دولت در استان فارس افزود: برای رفع اشکالات موجود نیازمند تجدیدنظر در رفتار خود نیز هستیم تا بدانیم به چه دلایلی نسل جوان به حرف ما کم‌توجه شده است.
کد مطلب : ۱۸۸۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما