۰
plusresetminus
لیلا دودمان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز:

درسال ۹۷ شاهد اجرای پروژه جدید در شیراز نخواهیم بود و تنها به سوی تکمیل پروژه‌های قبل خواهیم رفت

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
دودمان گفت: درسال 97 شاهد اجرای پروژه جدید نخواهیم بود و تنها به سوی تقویت، بهسازی، ترمیم و تکمیل پروژه های قبل خواهیم رفت.
درسال ۹۷ شاهد اجرای پروژه جدید در شیراز نخواهیم بود و تنها به سوی تکمیل پروژه‌های قبل خواهیم رفت
به گزارش "حافظ نیوزدکتر «لیلا دودمان» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گفت:

* درسال 97 شاهد اجرای پروژه جدید نخواهیم بود و تنها به سوی تقویت، بهسازی، ترمیم و تکمیل پروژه های قبل خواهیم رفت.

* محدود بودن منابع درآمدی شهرداری و تنگناهای موجود، سبب کاهش بودجه بخش فرهنگی در سال جاری شد اما امید است با درایت مجموعه شهرداری این مشکل برطرف شود .

* در بخش فرهنگی ساخت کتابخانه، ساخت مجتمع های فرهنگی چندمنظوره، طرح تقویت فرهنگسرا‌‌‌ها، طرح مطالعه و ساخت نگارخانه و در بخش اجتماعی ساخت پارک کودک با ظرفیت فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دراولویت فعالیت‌های ما قرار دارد.

* با توجه به جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهماالسلام، سعی داریم اولویت‌های پروژه‌ها درسال جاری را در راستای این جایگاه اجرایی کنیم.

* برای نخستین بار طرح شناسایی هنرمندان و متخصصان محله، با استفاده از توزیع و تکمیل سه هزار پرسشنامه در محله‌های دارای فرهنگسرا صورت گرفت.

* هدف از اجرای این طرح، بهره گیری از کارشناسان فرهنگی در حیطه آموزش فرهنگسرا‌ها است.

* برای اجرای این طرح، سه منطقه شیخ علی چوپان، ده پیاله و مهدی آباد را به عنوان پایلوت در نظر گرفته‌ایم تا با برگزاری جلسات و مشارکت اهالی در امر مدیریت محله در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محله‌های حاشیه‌نشین گامی موثر برداریم.
 
کد مطلب : ۱۸۸۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما