۰
plusresetminus

من عذرخواهی می‌کنم!

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲
در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم. انقلابی زیبا با آرمان‌هایی اصیل و ناب از جنس عدالت، آزادی و برابری!
من عذرخواهی می‌کنم!
یادداشت// "حافظ نیوز" // در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم. انقلابی زیبا با آرمان‌هایی اصیل و ناب از جنس عدالت، آزادی و برابری! از قدیم گفته‌اند در چهل سالگی هر شخص یا پدیده‌ای، باید بلوغش را به نظاره بنشینی و ما در آستانه چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی‌مان، متعجبانه به نظاره رفتار برخی‌ها نشسته‌ایم و انگشت بر دهان، مانده‌ایم تا به مردم از بابت انحراف و کج‌روی‌های برخی‌ها چه توضیحی بدهیم!

می‌گویند مرحوم #طالقانی در روزهای بررسی قانون اساسی در مجلس خبرگان، همواره روی زمین می‌نشست و اِبا داشت از اینکه بر روی صندلی بنشیند و می‌گفت: "من دوست داشتم به جای این کاخ در مسجد جلسات را برگزار می‌کردیم ..."
از سال ۴۲ تا ۶۸، هرچه در صحیفه خمینی کبیر بگردی، سخن از مستضعفان و محرومان و حکومت عدل علوی است و اینکه یک تار موی کوخ‌نشین‌ها شرف دارد به کاخ‌ها و کاخ‌نشین‌ها!

با این پیشینه و سابقه درخشان در اهداف انقلاب، امروز رسیده‌ایم به نقطه‌ای که اگر بپرسی فلان مدیر یا وزیر یا وکیل، بر فرض ثروت افسانه‌ای خود را از کجا آورده و یا چرا کشور خودمان را برای سکونت زن و فرزندش بر نگزیده و سر از گران‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای آمریکا و کانادا و انگلیس و فرانسه در آورده، گویی خطای نابخشودنی مرتکب شده‌ای و خطوط قرمز را درنوردیده‌ای و به حریم شخصی افراد تعدی کرده‌ای ... و خلاصه باید عذرخواهی کنی!

روز گذشته در جلسه تحریریه این رسانه، با مشاهده برخی پیام‌های ارسالی و تماس‌ها از سوی یک نهاد و برخی منصوبین آن با مدیرمسئول محترم، حقیقتا دریافتم هزینه مطالبه و نقد برخی مسئولان چقدر بالا رفته و برای سوالی پیش پا افتاده که پرسیدن آن، یکی از آرمانهای اصلی انقلاب زیبای ما بوده، این روزها چقدر باید هزینه بدهی! و اگر می‌خواهی هزینه ندهی باید عذرخواهی کنی!

حال که گویا مدیرمسئول محترم این رسانه قصد عذرخواهی ندارد من از طرف ایشان، از همه مدیران چپ و راست که طی همه این سالها مورد پرسش قرار گرفته‌اند که #از_کجا_آورده‌ای؟ عذرخواهی می‌کنم. من از طرف همه مطالبه‌گران و پرسش‌گران، از همه مدیران و مسئولانی که سال‌ها حقوق‌های نجومی دریافت کردند و با استفاده از رانت‌های پیدا و پنهان، یک زندگی مجلل و اشرافی برای خود و خانواده‌شان دست و پا کردند عذرخواهی می‌کنم و پوزش می‌طلبم که چرا بعضی وقت‌ها به زندگی شخصی آنها سَرَک کشیدیم و گفتیم آقازاده محترم چرا پورشه سوار شده‌اند؟

قبول داریم که این قبیل مدیران زیاد نیستند ولی هستند! انقدر هستند که خاری باشند در چشم این مردم و استخوانی باشند در گلوی انقلاب! این نوشتار تهمت و افترا نیست؛ حقیقتی‌ست غیر قابل انکار که ای کاش قبل از آنکه ما بخواهیم درباره‌اش سخن بگوییم، تیغ برنده عدالت فلان نهاد نظارتی به سراغش می‌رفت و به او تذکر می‌داد که به فرموده حضرت امام، حتی ثروت اندوزی مشروع هم برای مسئولان کشور جایز نیست و کاخ‌نشینی در مرام انقلاب ما نبوده و اشرافیت با آرمان‌های نظام نمی‌خواند و ...

در روزهای بهاری انقلاب زیبایمان هستیم! بیایید به آرمان‌های ۵۷ بازگردیم! مردم دارند نگاهمان می‌کنند!
کد مطلب : ۱۸۸۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما