سیروس پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز:

بهتر بود در لیست امید شیراز برای انتخابات شورای شهر، همانند سایر کلانشهرها افرادی با تخصص های مرتبط با مسائل شهری معرفی می شدند نه کسانی که به این امور آشنایی ندارند

17 بهمن 1396 ساعت 17:10

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بهتر بود در لیست امید شیراز نیز همانند سایر کلانشهرها افرادی با تخصص های مرتبط با مسائل شهری نظیر شهرسازی، عمران، حمل و نقل، ترافیک، فضای سبز و ... معرفی می شدند.


به گزارش "حافظ نیوزسیروس پاکفطرت، عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تجربه کاری و همکاری نزدیکی که با مهندس اسکندرپور داشته ام، معتقدم شهردار فعلی شیراز فردی متخصص، جوان، توانمند و کاربلد است. من ایشان را موفق می دانم مشروط بر اینکه از مشاورین، معاونین و مدیران توانمند و متخصص استفاده کند.

وی در ادامه عنوان کرد: بهتر بود در لیست امید شیراز نیز همانند سایر کلانشهرها افرادی با تخصص های مرتبط با مسائل شهری نظیر شهرسازی، عمران، حمل و نقل، ترافیک، فضای سبز و ... معرفی می شدند . اما با توجه به اینکه اعضای شورای پنجم به صورت مستقیم تخصص های مربوط به مدیریت شهری را ندارند می توانند با استفاده از مشاورین و کارشناسان متخصص و متعهدی که شناخت کامل از شیراز دارند این کمبود را برطرف کرد.

پاکفطرت همچنین بیان کرد: عزم جزم شهردار برای ساماندهی بافت فرسوده شیراز قابل تقدیر است و این می طلبد که دیگر مدیران شهری و اعضای شورا نیز با ایشان همراه شوند.

وی در آخر متذکر شد: در شورای پنجم کمیته یا گروهی تشکیل شود که نطق های پیش از دستور اعضا را پی گیری کند تا موارد شهری به نتیجه برسد. تا کنون بیشترین نطق را داشته ام و سعی کردم نگاهم به دور از سیاست، به اولویت های شهری شیراز باشد.


کد مطلب: 18850

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18850/بهتر-لیست-امید-شیراز-انتخابات-شورای-شهر-همانند-سایر-کلانشهرها-افرادی-تخصص-های-مرتبط-مسائل-شهری-معرفی-می-شدند-نه-کسانی-این-امور-آشنایی-ندارند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir