۰
plusresetminus
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه فجر استان فارس مطرح کرد

لشکر 19 فجر، حافظ امنیت 135 کیلومتر از مرز‌های شرقی کشور/ محدود کردن قدرت نظامی ایران، ترفند استکبار جهانی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه فجر استان فارس گفت: محدود کردن قدرت نظامی ایران مهم‌ترین رویکرد استکبار جهانی است.
لشکر 19 فجر، حافظ امنیت 135 کیلومتر از مرز‌های شرقی کشور/ محدود کردن قدرت نظامی ایران، ترفند استکبار جهانی
به گزارش "حافظ نیوزسردار اسکندر دانشمندی ظهر امروز در سومین یادواره شهدای استان فارس ویژه بزرگداشت شهیدان اکبر عبدالله‌نژاد و موسی نصیری‌ بیات اظهار داشت: پیشرفت ایران اسلامی در ابعاد گوناگون علمی، فرهنگی، عمرانی به‌ویژه در بخش نظامی که جزء 8 کشور برتر جهان است، بستر دشمنی‌ها را علیه  انقلاب اسلامی از سوی استکبار و حامیان وی در منطقه افزایش داده ‌است.
وی خاطرنشان کرد: علی رغم تحریم‌ها و کارشکنی‌هایی که از سوی دشمنان قسم خورده ایران در منطقه و جهان انجام شده، با تلاش وصف‌ناپذیر دانشمندان و فرهیختگان جوان، ایران اسلامی توانسته است رتبه نخست را در پیوند کبد، رتبه دوم را در سلول‌های بنیادین، جزء 4 کشور برتر درمان ناباوری و 10 کشور برتر در تولید دارو‌های خاص را در دنیا به خود اختصاص دهد.
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه فجر تصریح کرد: رمز ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی تاسی از ارزش‌ها، ولایت و رهبری است که برای محقق شدن آن 230 هزار شهید جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
این مقام مسؤول با اشاره به دشمنی‌های عمیق استکبار جهانی علیه ایران ابراز داشت: این دشمنی در دوران‌های گذشته نیز وجود داشته است، به‌طوری‌که با وجود اعلام بی‌طرفی ایران در جریان جنگ جهانی دوم، باز هم 8 تا 10 میلیون ایرانی بر اثر گرسنگی همزمان با این جنگ جهانی جان خود را از دست دادند و این کینه و دشمنی با جنگ 8 ساله استکبار علیه ایران اسلامی ادامه‌ یافت.
دانشمندی بیان داشت: امروز هم استکبار از طریق مسلح کردن اشرار و ضد انقلابیون مستقر در مرز‌های سیستان و بلوچستان هم‌مرز با کشور‌های افغانستان و پاکستان، اقدام به شهادت رساندن تعدادی از بسیجیان و پاسداران انقلاب به ویژه چند تن از رزمندگان لشکر 19 فجر استان فارس کرده‌ است.
وی اضافه کرد: با این حال لشکر 19 فجر با صیانت از 135 کیلومتر از مرز‌های شرقی کشور امنیت و آسایش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است که این حرکت قهرمانانه با ریشه‌کن شدن عوامل ضد انقلاب و اشرار همچنان ادامه خواهد داشت.
دانشمندی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر نیز که ظرف مدت 48 ساعت با حضور مردم همیشه در صحنه با شکست روبرو شد، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته بعد از ناآرامی‌ها، بیش از 85 درصد مردم علیرغم مشکلات اقتصادی، در وهله نخست خواستار برقراری امنیت بوده‌اند.
کد مطلب : ۱۸۸۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما