۰
plusresetminus
با حضور معاون شهردار شیراز و شهردار اسبق شیراز؛

اتصال آزادراه اصفهان به شیراز بررسی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۱
اتصال آزادراه اصفهان به شیراز با حضور معاون شهردار شیراز و شهردار اسبق شیراز بررسی شد.
اتصال آزادراه اصفهان به شیراز بررسی شد
به گزارش "حافظ نیوزاداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز، اتصال آزادراه اصفهان به شیراز با حضور حسین آرگیو، معاون شهردار شیراز و صمد رجا، نماینده ارشد قرارگاه خاتم‌الاوصیاء و شهردار اسبق شیراز بررسی و راهکارهای لازم برای اتمام هرچه سریع‌تر آن ارائه شد.
مهندس حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز، در حاشیه این جلسه گفت: آزادراه شیراز ـ اصفهان در قطعه 7 پس از اتصال به بزرگراه شیراز به سپیدان در طرح‌های آینده باید به بزرگراه شیراز به دشت ارژن متصل شود.
وی افزود: این اتصال به ورودی غربی شیراز بدون ساخت قطعه 7 تا بزرگراه شیراز به دشت ارژن، برای ورودی شهر در منطقه گویم مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداری شیراز خواستار همکاری دولت برای پیشگیری از این مشکل است، خاطرنشان کرد: در این راستا ساخت یک بزرگراه 20 کیلومتری از آن نقطه تا بزرگراه حسینی الهاشمی به مرحله ساخت خواهد رسید.
مهندس آرگیو تصریح کرد: شهرداری شیراز ساخت 8 کیلومتر و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ساخت 12 کیلومتر از آن را متعهد خواهند شد.
وی بر طراحی و ساخت تقاطعات غیرهمسطح در اتصال قطعه 7 آزادراه با بزرگراه شیراز-سپیدان تاکید کرد.
در جلسه مهندس آرگیو، معاون شهردار شیراز و مهندس رجا، شهردار ادوار مختلف شیراز، درباره طرح های بزرگ شهرداری شیراز در نقاط مختلف شهر نیز تبادل نظر شد.
کد مطلب : ۱۸۹۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما