مدیر ارتباط با مشتریان شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

فارس ظرفیت حمل و نقل دریایی را دارد/ افتتاح دفتر نمایندگی کشتی رانی ج.ا.ا در شیراز

26 بهمن 1396 ساعت 1:03

افشین فر گفت: کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران در استان هایی که دارای پتانسیل مناسب برای حمل و نقل دریایی هستند، دفتر نمایندگی و امتیازهای ویژه ای را در نظر می گیرد.


به گزارش "حافظ نیوزآرش افشین فر در کمیسیون تجارت، حمل و نقل، ترانزیت و گمرک که با حضور اعضای این کمیسیون در اتاق شیراز برگزار شد، بیان کرد: استان فارس در بخش صادرات و واردات نیاز به حمل و نقل کانتینری دارد که تعامل اتاق شیراز به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان با شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی می تواند موجب دستاوردهای نویدبخش برای اقتصاد و بخش خصوصی این استان باشد.

 
وی با بیان اینکه فعالیت های شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران در قالب هلدینگ دنبال می شود افزود: این شرکت به دلیل عدم وابستگی دولتی، در بحث کرایه و حق توقف قابل رقابت با سایر فعالان این بخش است.
 
افشین فر اظهارداشت: همچنین حمل بار با استفاده از کشتی های این شرکت از پرداخت حق پرچم در تمام مسیرها معاف هستند.
 
وی اضافه کرد: دارا بودن دفاتر نمایندگی و نمایندگان ایرانی در تمام بنادر مهم آسیا و اروپا، بنادر جنوبی داخل کشور، انجام هرنوع اصلاحات قانونی در اسناد و مدارک حمل، دارا بودن دپوهای تحویل کانتینر خالی در اغلب شهرها، امکان پرداخت کرایه حمل بار در هر مکان و با هر واحد پول، برخورداری از خطوط حمل منظم هفتگی به عمده بنادر داخلی و خارجی، خدمات دهی آنلاین نرخ دهی و گزارش دهی به مشتری و اطلاع رسانی منظم از مبدا و تحویل بار از ویژگی این شرکت در ارائه خدمات حمل دریایی کالا است.
 
افشین فر با بیان اینکه راه اندازی دپو کانتینر در شهرهای مختلف کشور در دستور کار این شرکت است ادامه داد: شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی در مکان هایی که تعادل بین صادرات و واردات وجود داشته باشد دپو کانتینر ایجاد می کند که با توجه به ایجاد زیرساخت های دپو کانتینر در شیراز، از راه اندازی این مرکز حمایت می کند.
 
مدیر شعبه بوشهر شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: استان فارس یکی از استان های استراتژیک در بخش اقتصادی و شاهراه در حوزه صادرات در کشور است که ایجاد دفتر نمایندگی کشتی رانی جمهوری اسلامی و دپو کانتینر در شهر شیراز یکی از اهداف ما است که با استقبال بخش خصوصی روبرو شده است.
 
غلامرضا شفیعی عنوان داشت: شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی به صورت مستقیم برای ایجاد دپو کانتینر وارد نمی شود و فعالیت در این بخش  را با همکاری بخش خصوصی دنبال می کند که در این زمینه با شرکت هایی که شرایط لازم برای همکاری در ایجاد دپو کانتینر در شهر شیراز داشته باشد همکاری می کند.
 
وی افزود: شرایطی از جمله بومی بودن شرکت حمل و نقل و تاییدیه شرکت از سوی اتاق بازرگانی از جمله شرایط شرکت هایی است که می تواند با شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران در زمینه دپو کانتینر در شیراز همکاری کنند.


کد مطلب: 18905

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18905/فارس-ظرفیت-حمل-نقل-دریایی-افتتاح-دفتر-نمایندگی-کشتی-رانی-ج-ا-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir