۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان فارس خبر داد:

آمادگی کمیته امداد برای کمک به مددجویان و زنان سرپرست خانوار

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۱
محمد بذرافشان در هفتمین نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان فارس اظهار داشت: فوت همسر، طلاق و نیز زنان زمین گیر و سالمند مهم‌ترین عامل سرپرست خانوارشدن است و برای مقابله با مشکل زنان نیاز به همکاری و مشارکت جمعی میان تمام دستگاه‌های اجرایی بیش از گذشته احساس می‌شود.
آمادگی کمیته امداد برای کمک به مددجویان و زنان سرپرست خانوار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزمحمد بذرافشان در هفتمین نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان فارس اظهار داشت: فوت همسر، طلاق و نیز زنان زمین گیر و سالمند مهم‌ترین عامل سرپرست خانوارشدن است و برای مقابله با مشکل زنان نیاز به همکاری و مشارکت جمعی میان تمام دستگاه‌های اجرایی بیش از گذشته احساس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای کمک به زنان سرپرست خانواده و دیگر نیازمندان از جزیره‌ای عمل کردن خودداری تا بتوان خدمات مناسبی به جامعه هدف ارائه شود، افزود: شهرداری، فرمانداری، کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌های خود در راستای هم‌افزایی و مشارکت کمک به نیازمندان به‌ویژه زنان سرپرست خانواده عملیاتی و اجرایی کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خاطرنشان کرد: بسیاری از زنان سرپرست خانواده به علت مشکل مالی قادر به تأمین مایحتاج زندگی و اجاره خانه نیستند ودراین مورد چگونه می‌توان سخن از فعالیت‌های فرهنگی برای این قشر از جامعه به میان آورد.
بذرافشان تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار به دلیل داشتن آبرو نمی‌توانند دستشان را برای دریافت کمک به‌سوی هرکسی دراز کنند، در این راستا کمیته امداد آمادگی دارد نیات خیرخواهانه خیران را عملیاتی و اجرایی کند.
وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس برای خانه‌دارشدن مددجویان آمادگی واگذاری زمین به نیازمندان را دارد و در این راستا با فراهم کردن زیرساخت‌ها، خیران می‌توانند آن را بسازند و یا هزینه ساخت در اختیار ایتام قرار دهند.
کد مطلب : ۱۹۰۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما