تجمع اعتراضی بانوان فوتبالیست شیرازی در شورای شهر/ شهرداری مساعدت 50 میلیون تومانی بانوان فوتبالیست را کاهش داد

14 اسفند 1396 ساعت 20:23

مدیر تیم فوتبال بانوان شیراز گفت: در یک ماه گذشته اعطای کمک 50 میلیون تومانی به تیم فوتبال بانوان و پرداخت 10 میلیون تومان نیز برای هر برد مصوب شد؛ اکنون خبردار شده ایم که شهردار شیراز با اعطای مبلغ قید شده مخالفت کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزبعد از ظهر دوشنبه (14 اسفند) در حاشیه جلسه علنی شورای شهر شیراز شاهد اعتراض تیم فوتبال دختران شهر شیراز که در لیگ فوتبال حضور دارند، بودیم.

مدیر تیم فوتبال بانوان شیراز با اظهار اینکه یکماه گذشته در کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز اعطای کمک 50 میلیون تومانی به تیم و پرداخت 10 میلیون تومان نیز برای هر برد مصوب شد، گفت: اکنون اعلام شده که شهردار شیراز با مبلغ قید شده مخالفت کرده است و کمک مصوب شده برای این تیم تنها 20 میلیون تومان خواهد بود.

کشاورز با بیان اینکه تیم فوتبال بانوان شیراز تاکنون چهار برد داشته است، به مسابقه اخیرشان اشاره کرد و گفت: اعضای تیم ما روزهای زیادی را برای مسابقات صرف کرده اند؛ آخرین برد ما در بازی با تیم پالایشگاه ایلام بوده است.

وی با اعلام اینکه تیم ما 6 نفر ملی پوش زیر 19 سال دارد، گفت: این افراد از 14 سالگی تاکنون عضو تیم ملی هستند و هیچ توجهی به آنها نشده است.

مدیر تیم فوتبال بانوان شیراز اظهار داشت: الان زیر نظر اداره کل وزش و جوانان هستیم، اداره ورزش و جوانان تاکنون برای تیم ما حدود 70 میلیون تومان هزینه صرف کرده است؛ اما اعضای تیم بجز قراردادی که با فدراسیون دارند هیچ درآمدی ندارند و الان هم نمی دانیم چه کسی و چگونه حقوق این بچه ها را پرداخت خواهد کرد و وضعیت حقوق بازیکنان ما مشخص نیست.

کشاورز با اعلام اینکه قبلا به دلیل نبود اسپانسر مالی، تیم در لیگ نداشتیم، اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان دو سال است که به سختی سرپا است و زحمات زیادی کشیده ایم.

وی افزود: تاکنون حمایت از تیم ما شده ولی کافی نیست؛ ای کاش مسئولان وقتی قولی می دهند به هزینه های ایاب و ذهاب، حقوق بازیکنان و دیگر هزینه های جانبی تیم ما نیز توجه داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال بانوان شیراز با تاکید بر اینکه تیم ما تنها تیم استان فارس است، گفت: فوتبالیست های ما روزهای متمادی در زیر آفتاب و با لباس های خاصی به تمرین می پردازند در حالیکه دیگر دختران سرگرم تفریح و زندگی شخصی شان هستند؛ امیدواریم مسئولان بیش از این به شرایط سخت ما توجه کنند و حداقل به قولشان مبنی بر مساعدت 50 میلیون تومانی عمل کنند.


کد مطلب: 19044

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19044/تجمع-اعتراضی-بانوان-فوتبالیست-شیرازی-شورای-شهر-شهرداری-مساعدت-50-میلیون-تومانی-کاهش

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir