کسب مقام اول صدا و سیمای فارس در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در بین شبکه های استانی و سراسری

18 اسفند 1396 ساعت 16:09

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در جوار بارگاه امام هشتم علیه السلام برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای فارس، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در جوار بارگاه امام هشتم علیه السلام برگزار شد.
این دوره از مسابقات شامل حفظ پنج جزء، حفظ سوره نور و مومنون، مسابقه کتبی مفاهیم و معارف اهل بیت علیهم السلام، مسابقه پیام کوتاه( بزرگسالان)  و رشته های قرائت( برادران)، ترتیل خوانی( خواهران) و حفظ یک جزء( نوجوانان 7 تا 15 سال) ، بخش های فیلم کوتاه 114 ثانیه ای و پژوهش های مرتبط با حوزه بازنمایی اخلاق اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم و راهکارهای افزایش و توسعه فرهنگ قرآنی و خوشنویسی قرآن بود.
صدا و سیمای مرکز فارس در بین مراکز تنها مرکزی بود که در تمام بخش های مختلف مسابقه با 231 شرکت کننده حضور فعال داشت ودر بین مراکز استانی و شبکه های سراسری در صدر مراکز کشور قرار گرفت و مقام اول چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی را در بین مراکز سی و سه گانه کشور و شبکه های سراسری به خود اختصاص داد.
به همین مناسبت دکتر علی عسکری رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی، لوح سپاس، تندیس و جایزه مرکز برتر را در بین مراکز استانی و شبکه های متعدد صدا وسیما به سهرابی مدیرکل مرکز فارس اهداء و از تلاش های موثر ، مدبرانه و راهبری های هوشمندانه ایشان تشکر و قدردانی کرد.
ریحانه خورشید سوار، عبدالرضا رضایی، عباس شیردل از مرکز فارس برگزیده شدند و محمد صادق عادل تندیس و جایزه مقام اول خوشنویسی کشور را دریافت کرد.
 


کد مطلب: 19063

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19063/کسب-مقام-اول-صدا-سیمای-فارس-چهاردهمین-دوره-مسابقات-قرآن-عترت-رسانه-ملی-بین-شبکه-های-استانی-سراسری

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir