۰
plusresetminus
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد

راه‌اندازی 2500 خانه ورزشی در روستاهای کشور

تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۱
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تعداد 2 هزار و 500 خانه ورزشی روستایی در کشور راه‌اندازی شده است.
راه‌اندازی 2500 خانه ورزشی در روستاهای کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزپرویز افشار صبح امروز در آیین پیاده‌روی همگانی که با حضور 60 هزار نفری مردم شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر یکی از برنامه‌های مهم خود را توسعه ورزش‌های همگانی قرار داده است، اظهار داشت: در این زمینه تفاهم‌نامه همکاری با وزارت ورزش و جوانان منعقد شده است.
وی حمایت همه‌جانبه از ورزش‌های همگانی و توسعه ورزش در روستاها در راستای محرومیت‌زدایی را از جمله اهداف این ستاد عنوان کرد و گفت: تعداد 2 هزار و 500 خانه ورزشی روستایی در کشور راه‌اندازی شده است.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در سایر نقاط کشور، تصریح کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
وی از ورزش به عنوان راهکار جدی مبارزه با اعتیاد یاد کرد و گفتک اگر می‌خواهید جوانان به سمت و سوی شادی‌های کاذب و فضای مجازی مخرب نروند راهکار آن رو آوردن به ورزش است.  
سیروس پاک فطرت، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی فارس نیز در سخنانی ورزش را زمینه‌ساز نشاط، شادابی و سلامتی دانست و گفت: هدف اصلی فدارسیون ورزش‌های همگانی ارتقای سطح سلامت و سطح نشاط و شادابی در مردم و جامعه است.
کد مطلب : ۱۹۰۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما