۰
plusresetminus
به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس برگزار شد؛

همایش فمینیسم در ترازوی نقد/ پاسخ به شبهات مطرح در خصوص زنان

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
در همایش دو روزه فمنیسم در ترازوی نقد با حضور 55 بانوی فعال فرهنگی استان فارس، علاوه بر تشریح مسائل زنان در غرب و ایران، شبهات مطرح در خصوص زنان به بحث و بررسی گذاشته شد.
همایش فمینیسم در ترازوی نقد/ پاسخ به شبهات مطرح در خصوص زنان
به گزارش  "حافظ نیوزهمایش دو روزه فمینیسم در ترازوی نقد با حضور 55 بانوی فعال فرهنگی استان فارس در روزهای پنج شنبه و جمعه ( 17 و 18 اسفند) در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

در این کارگاه تخصصی علاوه بر تشریح مسائل زنان در غرب و ایران، شبهات مطرح در خصوص زنان به بحث و بررسی گذاشته شد.

مبانی نظری در ایران، خانواده در اسناد بین الملل، جریان شناسی فمینیسم در ایران و طرح ریزی عملیات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب از جمله مطالبی بود که در جمع فعالان فرهنگی استان فارس توسط اساتیدی چون خانم دکتر قاسم پور، خانم دکتر حسینی و آقای دکتر علم الهدی بررسی شد.

جایگاه رو به افول زن در غرب و ترویج روزافزون بحث فمینیسم در سراسر دنیا از جمله نکات مهمی بود که به آن اشاره شد؛ البته ایران از این جریان مستثنی نیست و این مشکل در کشور ما نیز در حال افزایش است.

توجه به بنیان خانواده و سبک صحیح زندگی بر اساس اسلام ناب محمدی حلقه گمشده ای است که باید به آن توجه ویژه ای شود و لازم است زنان متخصص متعهد در این حوزه وارد شوند و ایفای نقش کنند.

لازم به ذکر است که جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در حاشیه کارگاه تخصصی فمینیسم برگزار شد.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی برگزاری دوره های مختلف تخصصی توسط اساتید برجسته کشوری به آموزش و توانمندسازی فعالان شناسایی شده فرهنگی تحت عنوان طرح رشد استان فارس پرداخته است؛ این همایش نیز از سری آموزش های تخصصی این مجموعه فرهنگی بود.
کد مطلب : ۱۹۰۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما