۰
plusresetminus

ضیافت آقازاده موسوی لاری در شهرداری تهران

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
این ضیافت به بهانه ای که برگزار شده باشد، ربطی به مردم تهران و اهالی منطقه 2 شهرداری ندارد، پس چرا باید در سالن شهرداری برگزار شود و امکانات دولتی در اختیار مراسم‌های شخصی قرار بگیرد؟
ضیافت آقازاده موسوی لاری در شهرداری تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزیکی از کاربران اینستاگرام با انتشار تصویری از یک جلسه در سالنی که نشان از اداری بودن دارد، نوشته: «امشب دوباره دوستان نسل امید دور هم جمع شدیم؛ جمعی که هر ماه به دعوت یکی از دوستان دور هم جمع میشن؛ دیدارها تازه میشه، کلی صحبت و درد دل؛ امشب مهمون آقا مصطفی موسوی لاری بودیم ممنون از پذیرایی خوبش و اینکه باعث شد دوستان دور هم جمع بشن».

روزنامه جوان نوشت: یک مهمانی دورهمی دوستانه به دعوت مصطفی موسوی لاری، فرزند عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت خاتمی برگزار شده است.

یکی از کاربران اصلاح‌طلب توئیتر مناسبت این مراسم را «پست جدید مصطفی موسوی لاری» عنوان کرده و می‌نویسد: «مصطفی موسوی لاری، نمونه بارز ژن خوب و رهبر جدید جوانان اصلاح‌طلب امشب به مناسبت پست جدیدش، در سالن شهرداری منطقه۲ برای دوستانش ضیافت شام ترتیب داده است». ضیافت دوستانه در سالن شهرداری منطقه 2!

این ضیافت به بهانه هر کدام از این دو دلیل برگزار شده باشد، ربطی به مردم تهران و اهالی منطقه 2 شهرداری ندارد، پس چرا باید در سالن شهرداری برگزار شود و امکانات دولتی در اختیار مراسم‌های شخصی قرار بگیرد؟
کد مطلب : ۱۹۰۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما