۰
plusresetminus
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خطاب به نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی:

تبعیض‌ها و شکاف عمیق میان مسؤولان ویژه‌خوار و مردم را نمی‌بینید

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خطاب به نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را پیرامون طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان صادر کرد.
تبعیض‌ها و شکاف عمیق میان مسؤولان ویژه‌خوار و مردم را نمی‌بینید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزبسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خطاب به نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را پیرامون طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

«آن روزى که مجلسیان خوى کاخ‏‌نشینى پیدا کنند خداى نخواسته، و از این خوى ارزنده کوخ‏‌نشینى بیرون بروند، آن روز است که ما براى این کشور باید فاتحه بخوانیم. ما در طول مشروطیت از این کاخ‏‌نشین‌ها خیلى صدمه خوردیم. مجلس‌هاى ما مملو از کاخ‌‏نشین بود»

امام خمینی (ره)

 نمایندگان محترم مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

 یقینا بر همگان از جمله بر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محرز است که یکی از والاترین اهداف انقلاب اسلامی مبارزه با اشرافیت خصوصا نوع آن در قشر خواص و حاکمیتی جامعه بوده است. جریان دانشجویی که رسالت اصلی خود را پیگیری مطالبات بحق مردم می‌داند هیچگاه این مهم را فراموش نکرده و همیشه مطالبه‌گر این موضوع خصوصا میان  مسؤولین خواهند بود.

در راستای عمل به این خواسته ی مردم، طرحی دوفوریتی متشکل از 18 ماده با عنوان طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین همراه با امضای 182 نماینده مردم تحویل هیئت رئیسه مجلس داده شد، اما در این میان آنچه موجبات تعجب مردم خصوصا مردم شریف شیراز را برانگیخت عدم صحه گذاشتن و فقدان امضای شما در این طرح بود.

ما به عنوان جزئی از جامعه و البته گروهی از شهروندان حاضر در منطقه انتخاباتی شما سوالاتی را بر مبنای حسن نیت، در همین باب مطرح می‌کنیم که امید به آن است به آن پاسخ داده شود.

1) آیا شما به عنوان نماینده مردم شیراز این طرح را در تقابل با منافع ملی کشور دیده اید؟

2) آیا شما به عنوان نماینده همه اقشار مردم این تبعیض‌ها و شکاف عمیق میان مسؤولان ویژه‌خوار و مردم را نمی‌بینید؟

3) آیا طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان ضدیتی با پندارهای دین اسلام و قانون اساسی داشته است؟

4) آیا این 18 ماده به ایجاد شفافیت و انضباط مالی و کاهش فساد در آن کمک نمی‌کرد؟

  البته امید است که عدم موافقت با این طرح به دلیل ضدیت این طرح با منافع شخصی جنابتان یا گروهی ویژه از مسؤولین نباشد. امیدواریم هر چه زودتر علت عدم همراهی شما با این طرح و پاسخ به پرسش‌ها به گوش مردم برسد.

و من الله توفیق
کد مطلب : ۱۹۰۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما