۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تاکید کرد

انتشار جرائم حقوقی متخلفان چهارشنبه پایانی سال از سوی رسانه‌ها

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: رسانه‌ها باید جرائم حقوقی متخلفان چهارشنبه پایانی سال را منتشر کنند و خانواده نیز فضای شاد و مفرحی را در خانه برای مراقبت از فرزندان خود فراهم کنند.
انتشار جرائم حقوقی متخلفان چهارشنبه پایانی سال از سوی رسانه‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزمصطفی اژدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «چهارشنبه سوری» هیچ ریشه تاریخی و دینی ندارد و با جشن‌های کهن ایرانی متفاوت و به نوعی استحاله فرهنگی است، اظهار داشت: نظام اسلامی با شادی مردم مخالفتی ندارد اما با آسیب‌رسانی به اموال عمومی و تضعیف سلامت و امنیت مرد برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: افراد سودجو با نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال اقدام به تولید و فروش مواد محترقه می‌کنند که موجب صدمات جسمی و حتی فوت افراد به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: آموزش و پرورش در فرصت باقی مانده از مربیان و معلم‌ها بخواهد تا به نوجوانانی که به دنبال تخلیه هیجانی کاذب در چهارشنبه پایانی سال هستند، آموزش‌هایی را در جهت کنترل رفتار ارائه دهند.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید جرائم حقوقی متخلفان چهارشنبه پایانی سال را منتشر کنند و خانواده نیز فضای شاد و مفرحی را در خانه برای مراقبت از فرزندان خود فراهم کنند.
اژدری تصریح کرد: دشمن برای چهارشنبه پایان سال نیز برنامه‌ریزی می‌کند و تلاش دارد که با دعوت کردن جوانان بیشتر به اموال عمومی آسیب برسانند.
کد مطلب : ۱۹۰۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما