۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

اگر روحیه بسیجی در جامعه حاکم شود مرعوب تهدیدات دشمنان نمی‌شویم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اگر روحیه بسیجی در جامعه حاکم شود هرگز مرعوب تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نمی‌شویم.
اگر روحیه بسیجی در جامعه حاکم شود مرعوب تهدیدات دشمنان نمی‌شویم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزعلی بهادر عصر امروز در آیین سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: اگر توانستیم خداوند و پیامبر گرامی اسلام(ص) را بشناسیم آنگاه حضرت فاطمه زهرا(س) خواهیم شناخت و رهنمود‌های آنان را به‌عنوان راهنمای عمل در تمامی شئون زندگی موردتوجه قرار داده تا به اهداف انسانی و معنوی دست‌یابیم.
وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌ها به‌ویژه صدام و حامیان تادندان‌ مسلح باروحیه، عشق و ایمان بسیجی مردانه ایستادند و با شکست دشمن به پیروزی دست یافتند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: بسیجیان در تمام عملیات‌ها مانند کوه ایستادگی و اعجاز کردند و دراین راستا جامعه پزشکی شیراز با تأسی از روحیه بسیجی به مناطق محروم اعزام‌شده و رایگان مشغول ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و مشاوره‌ای شده‌اند.
 بهادر بیان داشت: اگر روحیه بسیجی در جامعه ایران اسلامی شامل  رزمنده بسیجی که براثر ترکش مجروح شده بود و اجازه نمی‌داد لباسش را برای عمل پاره کنیم و آن را بیت‌المال می‌دانست حاکم شود هرگز مرعوب تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نمی‌شویم.
کد مطلب : ۱۹۰۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما