۰
plusresetminus

احزاب، جناح ها و گروه های سیاسی حق دخالت در امور مدیریتی دانشگاه شیراز را ندارند/عدم امضا "طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین" از سوی نمایندگان مردم شیراز ناراضیتی مردم را از عملکرد آنها افزایش داده است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با اشاره به آنکه احزاب، جناح ها و گروه های سیاسی حق دخالت و مانع تراشی در امور مدیریتی دانشگاه را ندارند بیان کرد متاسفانه عده ای با سوء استفاده از جایگاه نمایندگی مردم شریف شیراز و به بهانه امنیتی نشدن فضای دانشگاه در صدد ایجاد حواشی برای فضای علمی و نخبگانی شهر شیراز هستند.
به گزارش "حافظ نیوزدبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با اشاره به آنکه احزاب، جناح ها و گروه های سیاسی حق دخالت و مانع تراشی در امور مدیریتی دانشگاه را ندارند بیان کرد متاسفانه عده ای با سوء استفاده از جایگاه نمایندگی مردم شریف شیراز و به بهانه امنیتی نشدن فضای دانشگاه در صدد ایجاد حواشی برای فضای علمی و نخبگانی شهر شیراز هستند.
محمد رئوف با تاکید بر آنکه دانشگاه شیراز دارالعلمی در دارالعلم است و باید از سوی دانشگاهیان مدیریت شود، اظهار کرد: تشکل های دانشجویی  به خصوص تشکل های انقلابی دانشگاه شیراز اجازه مداخله باند های قدرت و سیاست زده را به امور داخلی دانشگاه شیراز نمی دهند و مانع از آن خواهند شد که عده ای با امنیتی جلوه دادن فضای دانشگاه وایجاد فشار به مدیران دانشگاهی به دنبال تامین مقاصد سیاسی و قبیله ای خود باشند.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در باره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین گفت: این طرح دو فوریتی که با امضای حدود 180 نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه شده است طرحی امیدبخش و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است و انتظار آن است که مجلس شورای اسلامی ضمن ایجاد بستر های اجرایی این طرح در جهت تصویب آن گام جدی بردارند.
رئوف ضمن ابراز تاسف از عدم امضای این طرح از سوی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه نام برخی از نمایندگان مردم شیراز ذیل طرح های سیاسی و یا درخواست های جو زده و بی خاصیت به کرات دیده ایم اما آنجا که باید مطالبات به حق مردم پی گیری شود صدایی از نمایندگان شیراز به گوش نرسیده است. دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیرازبا بیان آنکه نمایندگان مردم شیراز در طول 2 سال نمایندگی آنچنان که باید پاسخگوی عملکرد خود در راستای احقاق حقوق مردم شیراز نبوده اند. عدم امضای اعاده اموال نامشروع مسئولین نارضایتی مردم شیراز را از عملکرد آنها افزایش داده است.
محمد رئوف در پایان ضمن دعوت از هر 4 نماینده شیرازدر مجلس شورای اسلامی جهت پاسخوگیی نسبت به عملکرد خود، آمادگی تشکل متبوع خود را جهت میزبانی از آن ها اعلام کرد.
کد مطلب : ۱۹۰۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما