۰
plusresetminus
حواشی جالب بازدید مقام عالی دولت در فارس از مراکز فنی و حرفه‌ای شیراز

استاندار فارس: من رفتم اخراجش نکنید!

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۶
بازدید روز یکشنبه گذشته استاندار فارس از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شیراز حاشیه‌های جالبی داشت.
استاندار فارس: من رفتم اخراجش نکنید!
به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل تبادار روز یکشنبه این هفته از 2 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شیراز یکی مرکز خلیج‌فارس واقع در میدان مهارت و دیگری مرکز اصلی بازدید کرد که حواشی جالبی در این بازدیدها رقم خورد.
 *اخراجش نکنید!
استاندار فارس در بخشی از این بازدید با چند کارآموز به بحث و گفت‌وگویی صمیمی پرداخت. یکی از کارآموزان جوان و حاضرجواب در خصوص کمبود امکانات مراکز و پارتی‌بازی در استخدام‌ها بدجور تبادار را به چالش کشید که البته این شجاعت وی مورد تحسین استاندار نیز قرار گرفت.
تبادار پس از شنیدن سخنان کارآموز جوان با روی باز و گشاده به وی پاسخ داد و گفت: به‌هرحال کسی منکر ارتباط در جریان استخدام نیست و حتی من معتقدم که ارتباط در برخی موارد بیداد می‌کند اما در کلیت کار این‌گونه نیست و نباید اغراق کرد.
وی در پایان به مزاح به کوشکی مدیرکل فنی و حرفه‌ای گفت: حواستان باشد به خاطر حاضرجوابی و شجاعت این کارآموز جوان، پس‌ازاینکه من از مرکز بیرون رفتم، وی را اخراج نکنید!
*کارآموزانی که استاندار را نمی‌شناختند!
در بازدید استاندار از یکی از کارگاه‌ها کارآموزان از یکدیگر می‌پرسیدند که استاندار در میان افراد کدام فرد است و تبادار را نمی‌شناختند! که این عدم شناخت برای ما جالب بود. به‌ویژه برای اصحاب رسانه که گاهی مدیران برایمان بیش ازآنچه فکر می‌کنیم بااهمیت جلوه می‌کنند! درحالی‌که مردم عادی حتی چهره مسؤولان خود را نیز نمی‌شناسند.
*شعرخوانی جذاب در یک نشست فنی!
در نشست رؤسای فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها، احسان ایزدی مجری برنامه چنان فضای شاعرانه‌ای به مجلس بخشیده بود که واقعاً کسی فکر نمی‌کرد که در نشست مدیران فنی و حرفه‌ای است یا شب‌شعر شاعرانه! به‌طوری‌که استاندار نیز به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفت و در پایان به مجری گفت: ای‌کاش وقت بود و بیشتر از این اشعار زیبا می‌خواندید تا موجب انبساط خاطر ما شوید. راستی شما چه رشته‌ای خوانده‌اید، مگر فنی نیستید!
کد مطلب : ۱۹۱۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما