۰
plusresetminus
تولید خبر خوب تنها بهانه می‌خواهد

نامه تأثیرگذار بانوی 80 ساله شیرازی/نوع‌دوستی در ذات مردم ایران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸
تولید خبر خوب تنها بهانه می‌خواهد و بهانه خبر امروز ما نامه تأثیرگذار بانوی 80 ساله شیرازی است.
نامه تأثیرگذار بانوی 80 ساله شیرازی/نوع‌دوستی در ذات مردم ایران
به گزارش "حافظ نیوزکافی است به دنبال خبر خوب باشیم تا به‌خوبی، زیبایی‌ها را ببینیم.
دوران دفاع مقدس را می‌توان سال‌های اوج تولید خبرهای خوب از مردم سرزمین حماسه و ایثار ذکر کرد که هر کس به‌گونه‌ای و با زیباترین روش‌ها، دل‌بستگی خود به کشور را ثابت می‌کرد.
در این میان پیرزنی با پخت نان و کودکی بی‌بضاعت با فرستادن قوطی خالی کنسرو به‌عنوان لیوان یک رزمنده، بیشترین نقش را برای تولید خبر خوب در جامعه ایفا می‌کردند.
اما پیشگامی مردم، برای تولید خبرهای خوب و امیدوارکننده باید الگوی کسانی باشد که برای خدمت به جامعه و نشاندن لبخند بر لبان آنان مسوولیت پذیرفته‌اند.
اوج تلاش‌های مردمی برای تولید چنین اخباری بعد از دوران دفاع مقدس را باید در مواقع بروز حوادث طبیعی جستجو کرد که همگان و حتی کسانی که خود نیازمند یاری هستند، برای نشاندن لبخندی بر گونه یک هم‌وطن تلاش می‌کنند.
برای خوب شدن حالمان نامه‌ای از یک بانوی 80 ساله شیرازی که خود و فرزندش فلج و زمین‌گیر هستند ولی خبری خوب برای الگوبرداری دیگران منتشر کرده‌اند را مرور می‌کنیم.

زهرا دمی‌زاده در نامه‌ای به آدرس «کرمانشاه فرمانده پروژه عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا» نوشته است:
«بسمه‌تعالی. فرمانده عزیزم پسرم من مادری 80 ساله هستم که زمانی که زلزله آمد پول نداشتم کمک کنم به مردم کرمانشاه و قصر شیرین خیلی ناراحت بودم خودم و فرزندم فلج و زمین‌گیر هستیم و مستأجر در شیراز در این مدت پس‌انداز کردم و 200 هزار تومان برایت می‌فرستم که من هم در این کار که شما برادران سپاه انجام می‌دهید شریک کار خیر باشم امیدوارم که در این راه سازندگی خرج شود.»
کد مطلب : ۱۹۱۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما