۰
plusresetminus

۵۰ ورزشکار قهرمان ملی و بین‌المللی نابینا و کم‌بینای فارس تجلیل شدند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
نخستین مراسم بزم مفاخر روشندل ورزشکار استان فارس همراه با تجلیل از ۵۰ مدال‌آور نابینا و کم‌بینای استان فارس در شیراز برگزار شد.
۵۰ ورزشکار قهرمان ملی و بین‌المللی نابینا و کم‌بینای فارس تجلیل شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوز"، در این مراسم که شامگاه دیروز در مجموعه گردشگری نای و نی  با حضور اردشیر حسن‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس اظهار داشت: این هیئت در هفت رشته ورزشی برای آقایان و پنج رشته ورزش ویژه بانوان فعال هستند.
سیدمحمدرضا هاشمی‌نژاد افزود: در سال 96 ورزشکاران هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس 50 مدال کسب کردند که مجموع مدال‌ها و مقام‌های آنان به بیش از 150 مقام و مدال در عرصه‌ملی و بین‌المللی رسید.
وی بیان کرد: ورزشکاران کم‌بینا و نابینای استان فارس با کسب مدال‌های رنگارنگ خود نشان دادند که از پتانسیل‌های زیادی برخوردار بوده و با حمایت از آنان می‌توانند بیش از پیش، افتخار آفرین باشند.
هاشمی‌نژاد به گردهمایی جامعه ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس  در آستانه نوروز 97 اشاره کرد و گفت: این برنامه توسط هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس و شهرستان شیراز برگزار شد و از مهمترین اهداف آن، ایجاد انسجام و صمیمیت بیشتر، تقویت نشاط و شادی در هنگامه نوروز و اهداء لوح سپاس به افتخار آفرینان ورزش نابینایان بود.
در این مراسم لیلا دودمان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار داشت: تقویت ورزش در شهر شیراز و ایجاد تعامل بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان از برنامه‌هایی است که با جدیت تمام دنبال می‌شود.
وی بیان کرد: امروز معتقدیم باید با یک برنامه‌ریزی به سمت توسعه ورزش به ویژه ورزش قهرمان و پرورش ورزشکاران قهرمان و افتخارآفرین باشیم و در این راه نیز شورای اسلامی حمایت می‌کند.
در حاشیه این مراسم نیز رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان شهرستان شیراز نیز از انتصاب مهران نامداری به عنوان دبیر این هیئت خبرداد و اظهار داشت: از آنجا که بیشتر فعالیت‌های این هیئت در استان فارس نیز با محوریت فعالیت‌های هیئت شیراز است، توسعه فعالیت‌های ضروری بود.
جبارزاده با بیان اینکه امیدوارم با همکاری مسئولان ورزش و فعالین این حوزه در مسیر توجه به ورزش نابینایان قدم‌های مثبتی برداشته شود خاطرنشان کرد: امروز ورزشکاران نابینا و کم بینا نیازمند حامی مالی هستند و باید این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش تسنیم، در این مراسم علاوه بر تجلیل از حمایت‌های شایسته‌نیاز مدیر موسسه توانگران فارس از همکاری فریبا سلیمی به عنوان حامی مالی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس قدردانی شد.
کد مطلب : ۱۹۱۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما