۰
plusresetminus
پیشنهادی برای اوقات فراغت؛

چند بازی اندرویدی ویژه نوروز +دانلود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
با توجه با اینکه طی مسیر بخش جدانشدنی سفر است. فارغ از اینکه ابراز حمل و نقل شما چیست ناچارید بخشی از زمان سفر را در انتظار رسیدن به مقصد بگذرانید، به همین دلی در این گزارش چند بازی عوام پسند انتخاب شده تا بتواند با آن‌ها خود را سفر سرگرم کنید.
چند بازی اندرویدی ویژه نوروز +دانلود
به گزارش "حافظ نیوز"، سال 96 با همه تلخ و شیرینی‌های خود با پایان رسید و عید نوروز با حال و هوای خاص خود فرا رسید. طبق رسوم دیرین، ایرانیان از این ایام برای دید و بازید و سرزدن به فامیل استفاده می‌کنند. البته با توجه به تعطیلی ادارات و مدارس و همچنین آب و هوای خوب این روزها، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند در کنار صله و رحم، از این روزها برای سفر هم استفاده کنند، به دیدن اقوام در شهرهای دورتر بروند، به شهرهای مقدسی همچون مشهد، کربلا و نجف سفر کنند، یک سفر تفریحی را تدرک ببینید و یا تلفیقی از موارد مذکور.
اما طی مسیر جزء جدانشدنی سفر است. فارغ از اینکه ابراز حمل و نقل شما ماشین شخصی است یا قطار، اتوبوس است یا هواپیما شما ناچارید بخشی از این زمان را در انتظار رسیدن به مقصد بگذرانید، به همین بهانه در این گزارش چند بازی عامه پسند انتخاب شده تا بتواند با آن‌ها خود را سرگرم کنید که می‌توانید در ذیل توضیحات مربوطه را مشاهده و دانلود کنید.
FIFA Mobile

این بازی یک بازی جدید در حوزه بازی‌های فوتبالی است که با داشتن گرافیک جذاب نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در بازی FIFA Mobile  می‌توانید تیم محبوب خود از میان ۶۵۰ تیم باشگاهی مختلف جهان انتخاب کنید و در بیش از ۳۰ لیگ برتر دنیا شرکت کنید حتی شرایط تمرینات مختلفی همچون زدن پنالتی، شوت و غیره نیز برای ارتقا مهارت ما در این بازی تدارک دیده شده است. گرافیک جذاب و صداگذاری حرفه‌ای در هنگام تشویق تماشاچیان این بازی را بیش از پیش جذاب کرده است.
برخی از ویژگی‌های بازی:
1)    وجود بیش از ۶۵۰ تیم باشگاهی مطرح دنیا با استفاده از ۱۷ هزار بازیکن حرفه‌ای
2)    وجود 30 لیگ معتبر در دنیا
3)    گرافیک جذاب و صداگذاری حرفه‌ای

Traffic Racer

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به بازی‌های ماشین سواری در ترافیک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید. شما در این بازی می‌توانید در مکان‌های مختلف و با ترافیک سنگین رانندگی کنید. مراحل مختلف را در بزرگ راه‌ها پشت سر بگذارید و در حومه شهر، صحرا، مکان پوشیده از برف و شب رانندگی کنید.
برخی از ویژگی‌های این بازی:
1)    کنترل به دو روش دکمه‌های لمسی و سنسور شتابسنج
2)    وجود 17 ماشین مختف
3)    وجود 4 محیط مختلف
4)    وجود انوع ترافیک‌ها با ماشین‌های مختلف از جمله کامیون، اتوبوس و سواری
5)    گرافیک سه بعدی و صداگذاری عالی

Subway Skateboard Ride Tricks

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ورزشی هستید این بازی برای شما باید جذاب باشید Subway Skateboard Ride Tricks  در این بازی شما نقش یک اسکیت سوار را دارید که باید در در یک مسیر بی‌انتها بین مترو‌های مختلف اسکیت سواری کنید امتیاز کسب کنید و هرچه امتیاز شما بیشتر باشد دسترسی به مراحل بعدی برای شما راحت‌تر خواهید بود.

World War 2

World War 2 یک بازی در سبک بازی‌های اکشن است و شما در نقش یک نیروی نظامی در جنگ جهانی دوم باید در ماموریت‌های کاملا سری به دشمنان خود حمله کنید. هدف کاربر در این بازی نابودی هیتلر برای جلوگیری از سقوط کشور و کشته شدن نیرو‌های نظامی شماست.
برخی از ویژگی‌های این بازی :
1)    رابط کاربری آسان
2)    گرافیک جذاب با صداذاری حرفه‌ای
3)    استفاده از 15 مأموریت متفاوت
4)    استفاده از 6 اسلعه مختلف
5)    پشتیبانی از ۱۱ زبان زنده دنیا
6)    سازگار با انواع گوشی و تبلت

NBA LIVE Mobile Basketball

همان‌طور که از نامش پیداشت موضوع این بازی بستکتبال است، در این بازی تیم خود را با بازیکنان مورد نظر تشکیل دهید و در مسابقات شرکت کنید. در NBA LIVE Mobile Basketball قادرید انواع تکنیک و حرکات بسکتبالی را به کار ببرید و حریفان را شکست دهید.
برخی از مهمم‌ترین ویژگی‌های بازی:
1)    قابلیت تشکیل تیم با بازیکنان مختلف
2)    استفاده از گرافیک جذاب و حرفه‌ای
3)    شرکت در مسابقات مختلف
4)    توانایی اعمال تکنیک‌های مختلف بر روی توپ و بازیکنان
 
 
کد مطلب : ۱۹۱۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما